Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Hate to break it to ya, men han ligger i min säng as we speak. Mmmm. Elias...

Och jag får inte vara med?!? *kränkt*

Jag säger för övrigt att så länge det inte är typ kött så är det antagligen ingen fara alls att äta det och jag skulle nog tro att sojamjölk har bättre hållbarhet än vanlig :) Så ät/drick du dina matvaror och blir du sjuk så kan du ju iaf se det som att du sparar pengar: du slänger inget + du behöver inte äta så mycket på några dagar om magsjuk = ekonomiskt! Med vänlig hälsning, ekonomen

Hade det inte varit för att familjen funderar på en resa till Vietnam/Thailand/Malaysia i jul så hade jag inte ens funderat. Men det känns som att två resor blir väl saftigt....

Jag hoppas att jag inte heller jobbar så att jag med kan ses.Ifall ni nu vill träffa mig med.

Off course, the more the merrier! Och det är som sagt det ultimata helgnöjet, motion + buketräff + välgörande ändamål!

kl

Tack för välkomnandet :)
Jag mår verkligen helt fruktansvärt, vill bara att det ska gå över så att jag kan känna att det var rätt. Nu känner jag bara, att man kanske skulle ha försökt mera. Det kanske bara var en svacka. En väldigt lång svacka isåfall, men man tänker inte riktigt logiskt när man är ledsen :p

Och jag får inte vara med?!? *kränkt*

Jag säger för övrigt att så länge det inte är typ kött så är det antagligen ingen fara alls att äta det och jag skulle nog tro att sojamjölk har bättre hållbarhet än vanlig :) Så ät/drick du dina matvaror och blir du sjuk så kan du ju iaf se det som att du sparar pengar: du slänger inget + du behöver inte äta så mycket på några dagar om magsjuk = ekonomiskt! Med vänlig hälsning, ekonomen
Win - win helt enkelt!

Det var nog inget superkänsligt, hoppas jag. Inget kött utöver blodpuddingen som nog var för gammal ändå... :angel:

Okej, jag monologar väl då!

Smsar med en snubbe ifrån HP som verkar vettig! Söt dessutom. Verkar - i text i alla fall - ha ungefär samma knäppa humor som jag. Vi snackar lite om att ses, men det är svårt att få till med mitt jobb som det är nu. Anyhow, vi får se om det kan bli nån dejt! :)

Addan, blä vilken tradig skitbil! :/

Min blev också ledsen idag. Sen hällde jag i nästan 1,5 liter vatten i kylaren. Det behövdes, typ. Haha :p

:(

Varsågod:
pic_51e1600fddf2b35e9d9cb94c.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka