Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag hade hål på en kopplingsslang för ett par veckor sedan. Innan bi hade konstaterat felet hade jag haft en lätt panikgråt attack, målat fan på väggen osv. Kalaset skulle gå på bara 3700:- i reservdelar om det var ett riktigt kopplingsras. Nu var det som sagt hål på en slang mellan cylindrarna så det räckte med slangbyte och oljepåfyllning.
Men man blir ju så förbaskat låst när bilen klappar ihop. Eller jag blir det varje fall eftersom jag behöver den i jobbet.
Vi har precis kommit hem från en cykeltur med racrarna. Planerat var en tur på 50 km, det slutade på 93 km. R ligger bredvid mig i sängen helt utslagen och snarkar...
Kanske ska tillägga att han bara haft sin racer ett par veckor mesans jag tränat större delen av sommaren.
Jag kom också just från stallet! Har fått mig en genomkörare, minst sagt. Det är så jäkla skönt att vara själv i stallet förresten. Nu när jag ridit klart var det bara jag där och det kändes så lyxigt att kunna gå runt och gno i lugn och ro. Har insett att jag inte trivs i stora stall, egentligen.
Jag är för cool för sånt! Det är alla andra som är nervösa i mitt ställe. Jag ska till mina föräldrar, liksom, inget värre än så? Flög gjorde jag senast i augusti och jag gillar det, så nej, inte så mycket resfeber här, det är inte riktigt min grej.
Jag är hemma o kollar på film. Livat värre! Jobbat rätt hårt i trädgården idag, alla är utslagna... Imorn är det dags att fortsätta jobba. Har därför laddat med både med både Max och glass ikväll. Det kändes högst nödvändigt.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.