Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Men åh ja, världens bästa bartender! :D Och såklart jag kommer göra dig avundsjuk med bilder, du behöver inte vara orolig. Börjar på måndag. ;)

Asbra ju!

Såg just Lawless på tv. Med Shia Labeouf och Tom hardy. Inte helt fel, om man säger så.

Gött! :D

Jag hade hål på en kopplingsslang för ett par veckor sedan. Innan bi hade konstaterat felet hade jag haft en lätt panikgråt attack, målat fan på väggen osv. Kalaset skulle gå på bara 3700:- i reservdelar om det var ett riktigt kopplingsras. Nu var det som sagt hål på en slang mellan cylindrarna så det räckte med slangbyte och oljepåfyllning.

Men man blir ju så förbaskat låst när bilen klappar ihop. Eller jag blir det varje fall eftersom jag behöver den i jobbet.

Vi har precis kommit hem från en cykeltur med racrarna. Planerat var en tur på 50 km, det slutade på 93 km. R ligger bredvid mig i sängen helt utslagen och snarkar... ;)

Kanske ska tillägga att han bara haft sin racer ett par veckor mesans jag tränat större delen av sommaren.

Ikväll ska vi ut på restaurang är planen :D

Jag kom också just från stallet! Har fått mig en genomkörare, minst sagt. Det är så jäkla skönt att vara själv i stallet förresten. Nu när jag ridit klart var det bara jag där och det kändes så lyxigt att kunna gå runt och gno i lugn och ro. Har insett att jag inte trivs i stora stall, egentligen.

Heddan: Låter stabilt! :D När åker du?

Och :cool:.

Imorgon! Men nu är jag typ färdigpackad. Har dessutom druckit öl, så är det inte färdigpackat så får det väl vara så, haha. ;)

Jag är för cool för sånt! Det är alla andra som är nervösa i mitt ställe. Jag ska till mina föräldrar, liksom, inget värre än så? :D Flög gjorde jag senast i augusti och jag gillar det, så nej, inte så mycket resfeber här, det är inte riktigt min grej. :p

Misstänkte det. Jag hade typ klättrat i taket eller hängt i kristallkronan eller nåt sånt.

ÅH VAD ROLIGT DU KOMMER HA. Förlåt. Det känns bättre i versaler.

För övrigt är det tufft att konkurrera med Buke om uppmärksamheten om man är katt:
pic_5234b3919606ee1de54c8552.jpg

Precis hemkommen från släktkalas :) Jättemysigt!
Har sökt några jobb med, ingen större förhoppning, men bra att ha försökt iaf :p

Söt katt glennerlord :love: ;)

Jag är hemma o kollar på film. Livat värre! Jobbat rätt hårt i trädgården idag, alla är utslagna... Imorn är det dags att fortsätta jobba. Har därför laddat med både med både Max och glass ikväll. Det kändes högst nödvändigt. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10