Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Åh, åh, åh, vet du vaaad? Özil spelar inte i Real Madrid längre. Han är såld till Arsenal! Så nu måste jag byta andralag, haha! :p

Skönt att få förklaringen till varför vissa på fb plötsligt skrev om özil från ingenstans. Och värst vad många som verkar hålla på arsenal. :p

Jobbigt att byta ut garderoben? Alla halsdukar, tröjor, banderoller..? ;)

Haha jaså? Inget jag sett, för få fotbollsintresserade vänner tror jag. :p Nja, som tur är inreder jag inte så mycket med mitt andralag, väntar fortfarande på att Özil ska hamna "hemma" i Bayern München. ;)

Lagom tills du flyttar dit, tippar jag. ;)

Tror förresten du är jättenervös. Därav ölen. Synar din bluff! Lalala bluff!
:sneaky:

Ja, exakt! :D

Ooooj vad nervös jag måste varit den här sommaren i så fall! Men det låter bra, nåt att skylla på!

Haha, vad ska jag berätta? Han var trevlig, vi pratade och skrattade och konstaterade 5 timmar senare att vi hade ju mycket att prata om i alla fall :D

Heddan: Ja, tänka sig! Jag försöker bidra till en ökad dejtstatistik i tråden :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10