Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Du har rätt, detta kanske är mer addans stil:
e0cba76147c133a8d4203591aad8fbd0.jpg

:rofl:

Det där får du ALDRIG på mig!

Tråkigt att det tar slut efter så lång tid, men välkommen hit! Vi är ganska snälla (utom lillen som letar upp hemska brudklänningar efter en dejt :p) och har ganska roligt också!

Tack, man sitter ju garanterat och småflinar för sig själv när man läser den här tråden :)!
Trist är det verkligen men känns rätt.

Ja det gör man! :)

Skönt att det känns rätt! Det är alltid jobbigt när det tar slut, men det blir ju lite bättre om det känns som att det är rätt.

KL

Det eviga problemet. Vad ska man skriva såhär dagen efter en dejt? Gaah, jag suger på att dejta!

Åh så kul att detja!! Jag blir lite avundsjuk faktiskt!

Särskilt på den fina klänningen du ska ha när du gifter dig.

Vi kan byta? Jag skippar gärna dejtandet, tycker det är jobbigt!

Haha, ja, Lillen går händelserna liiiiiite i förväg bara. Och jag lär nog välja en annan klänning, den dag jag eventuellt gifter mig. Men fortsätt ni planera!

Ja! Det positiva är ju att han kommer att passa perfekt ihop med raggsockorna längdmässigt. Ingen inkörsport behövs där inte.

Mvh, Helt Fördomsfri.

Ja, smart! Det har jag inte tänkt på. Får ta dit några raggsockor sen då, och ett gäng förbannat bra klippmaskiner...

Och där blev Lillelorden min favorit bukefalist hahaha..!

Sitter och smygläser här då jag tyvärr kommer joina er om ett par veckor efter 7,5 år som osingel...

Hon är allas favorit! :D Trist att det tagit slut, men skönt att det känns rätt i alla fall... Du är så välkommen, den här tråden har en tendens att dela ut både leenden och skratt med jämna mellanrum. :)

Min röst går till skogsbröllopet!

Vet inte riktigt varför jag ska ha USA-bröllop heller? Ska Sleepan ha Polisbröllop då? Och du Islands-bröllop? Vi måste hitta till alla såklart!

Jag vet inte ens om jag hinner städa ur ett rum till mitten av december, men ni är väl inte så knussliga?! Lite skit i hörnen liksom. Eller berg med skit... Det gör väl inget!

Sitter här i ett inferno av jord och grästuvor just nu. Väntar på att pappa ska laga punkan på traktorn så vi kan misshandla jorden lite till. Min bil är täckt av jord. Jag är trött och rosslig i halsen. Men det är priser man får betala! Nån gång (om hundra år känns det som just nu) ska det bli gräsmatta och fruktträd här. Nån dag. Känns bra att ni kan roa er med addans bröllop så länge!

Och heddan! När åker du?!

Senast ändrad:

Vi kan byta? Jag skippar gärna dejtandet, tycker det är jobbigt!

Haha, ja, Lillen går händelserna liiiiiite i förväg bara. Och jag lär nog välja en annan klänning, den dag jag eventuellt gifter mig. Men fortsätt ni planera!
Näää, vill inte byta bort mitt stundande samboskap faktiskt, tack ändå! Men tycker du inte alls att dejting är pirrigt och roligt och bra? Allt är ju så spännande ibörjan!

Kan inte förstå problemet med klänningarna. De är ju ytterst smakfulla..?

Jag har ju en lokal nu, nämligen trädgården ;) tyvärr ingen tjärn i skogen men väl en naturlig källa där man kan doppa tårna!

Min röst går till skogsbröllopet!

Vet inte riktigt varför jag ska ha USA-bröllop heller? Ska Sleepan ha Polisbröllop då? Och du Islands-bröllop? Vi måste hitta till alla såklart!

Inte jag heller, det var det första jag kom på. Har du nåt annat förslag?

Jag vet inte ens om jag hinner städa ur ett rum till mitten av december, men ni är väl inte så knussliga?! Lite skit i hörnen liksom. Eller berg med skit... Det gör väl inget!

Och heddan! När åker du?!

Skit är inga problem! Du har väl varit hemma hos mig? ;)

Jag åker ikväll! Eller ja, flyget går ikväll, tåget går om ett par timmar.

Jo, det är väl spännande och så, men jag tycker det är jobbigt med osäkerheten. Menmen, det är nog något man ska gå igenom det med!

Haha, ja. Jag tror jag satsar på något mer klassiskt dock!

Chili: Se! Du blir först :D

Heddan: Nej jag har ju inte det, så det får väl bli USA-bröllop då! :D

Jag kom precis att tänka på en sak... Undrets bröllop får nog bli barnförbjudet... :o

Haha! Kan väl bli ett intressant bröllop... :D

Och du får nog omdefiniera "skit" efter ett besök här. Hehe. Minst två ugglor har flugit in och dött i vardagsrummet. De är dock såklart borttagna men det säger ju något. ;)

Senast ändrad:

Vet inte om jag - självutnämnd bröllopskoordinator - kan godkänna det. Hittade inte så många roliga klänningar. Men jag hittade skor åt dig:
581610_631632943519947_126330458_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
698
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Remisser 1177
  • Uppsättning
  • Tvillingar!?