Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Ja, smart! Det har jag inte tänkt på. Får ta dit några raggsockor sen då, och ett gäng förbannat bra klippmaskiner...

Hon är allas favorit! :D Trist att det tagit slut, men skönt att det känns rätt i alla fall... Du är så välkommen, den här tråden har en tendens att dela ut både leenden och skratt med jämna mellanrum. :)
Du får avla fram en hybridsocka. En nakensocka!

Hahaha, så fina. :p
Men nä, jag vet inte heller hur ett sånt tema skulle vara... Blått, antar jag? Med massa blinkade blå och röda ljus?

+ lillelorden

Tack hörrni. Ni får väl dela med er av era bästa dejtingtips sen när det är dags att kasta sig ut i djungeln haha! :)

Det finns många här som har bra dejtingtips, jag är inte en av dem! Jag behöver nog snarare tips själv!

Muppia: Klart du inte ska lämna oss, här är alla välkomna, singlar som osinglar, seniorer som ungdomar! :D

Fyller senior idag nämligen :D

Skriver inte så mycket på forumen numera, läser lite då o då. Tyvärr har jag inga dejtningstips att dela med mig av. Jag hatar tvåsamheten trots att jag är i ett förhållande just nu :D

Min röst går till skogsbröllopet!

Vet inte riktigt varför jag ska ha USA-bröllop heller? Ska Sleepan ha Polisbröllop då? Och du Islands-bröllop? Vi måste hitta till alla såklart!

Eh. Vad ska jag ha för bröllop då? (usch jag vill inte ens tänka på sådana allvarliga saker, jag har tillräckligt stora issues med att enbart ha ett förhållande :rofl:)

Eh. Vad ska jag ha för bröllop då? (usch jag vill inte ens tänka på sådana allvarliga saker, jag har tillräckligt stora issues med att enbart ha ett förhållande :rofl:)
Du och ditt lamm ska såklart ha ett ullbröllop!
bride1.jpg

Vi får fråga bröllopskoordinatorn! :D

Lillstrumpa: Haha, då vill du inte ha mina, för de är dåliga! Jag går på dejt ca 1 gång varannat år, så det finns inga bra tips där inte!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
698
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 625
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII