Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Heeej Låååårdisss!
Förutom förkylning och ett halvpaj knä och en häst för mycket så är det faktiskt rätt bra!
Hur är det med dig? Jobbar du nu?

Hur går det för alla? Har haft lite koll via "andra kanaler", men inte riktigt hunnit hänga med som förr...

Haha, åh. Ser hemska klänningar framför mig täckta av Union Jack... :D
Japp.

Här har vi lite nittiotalsinspo också med Ginger Spice som tärnklänninsmodell:
geri.jpg

img0362.jpg

Hej Rostis!

Ska du sälja hästen? Sett något om det på FB. Och vad har du gjort med knäet?

Här går det bra, jag jobbar mest, smider hemliga planer, och har varit på en dejt! :D

Det känns som det går rätt bra för många i tråden just nu!
Själv planerar jag flytt till Stockholm lagom till jul, då har vi distansat i nästan ett helt år och det ska bli otroligt skönt att byta det mot att bli sambos... :love:

Usch då. Går det bra med samboskapet då?
Tråkigt med herr häst! Känns som det är jäkligt segt att sälja häst öht just nu.

Det går väl inte så bra för mig, jag är arbetslös igen och vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Hade en resa planerad till våren som jag inte vet hur jag ska finansiera nu... Men jag har fått lånekatt!

Då hinner jag precis hem, jag röstar på 17.45! Typ samma ställe som sist?

Lillen: Ja, helt klart! Mycket värdiga.

Blir du sugen på rollen som hederstärna? Då får du ha den kortaste klänningen, men högst volym på håret i gengäld.

(Evvan har såklart ingen talan! :D)

Jag har sett att du hittat en britt! Kul! Ja distans är mindre kul:meh:
Men som jag brukade säga det är ju tillfälligt ;)
Har du hittat jobb i storstan än?

Addan: Jepp den är till salu. Blir för dyrt att satsa vidare och att "bara" vara på den nivån vi är nu, nää då får det vara.
Knät har jag på något sätt lyckats skada på jobbet, troligtvis överansträngt ett muskelfäste... Kunde knappt gå först, och det hände dagen innan tävling såklart :cautious:
Nu är det bättre, men inte helt bra än. Man ska ju helst vila för att det ska läka :angel:
Hemliga planer alltså? ;)

Låårdiss: Samboskapet är grejt!
Trist med jobb... Men du hade lght nu? Jag har också lite döläge där, vet inte om jag ska/orkar/vill satsa på att plugga något eller ska fortsätta hanka mig fram med olika vikariat här och där :yuck: Mysigt med kattkompis!
Själv vill jag ha en sådanhär:

Distans är inte roligt alls men snart, om några få månader är det över! Letar jobb i storstan as we speak, de behöver många förskollärare där uppe men vill satsa på ett jobb inom skola först och främst.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
698
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka