Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Okej, ska du köpa ny häst eller vara hästlös sen?
Haha mitt knä blir sämre och sämre ju mer jag vilar, så jag vet inte det faktiskt :p
Ja, avslöjas om kanske två veckor!

Lillen: Ja, men gud vilken snygg outfit! Jag kommer vara snyggast där! :D

Tack för skrattet, tjejer! Det behövde jag efter ett trasigt tåg, lång bussresa och allmänt annat krångel som gjorde att jag var på Arlanda tre timmar senare än beräknat. Tur att man inte litar på SJ och alltid tar det tidigare tåget i såna här lägen. ;) Ätit har jag inte gjort på åtta timmar, men en öl har jag fått så jag är nöjd. Strax dags att gå på planet. :)

Nä sen får det vara hästfritt ett tag! Inga problem att hitta hästar att rida om jag skulle vilja det :)
Nu ska jag börja projekt spara pengar och utveckla mina andra intressen som minst sagt har fått stryka på foten de senste... tja tjugo åren;)

Den här ska din dejt ha:
ollie_in_the_suit_2.jpg

Menar du att du har hittat något att skratta åt de sista sidorna? Förstår ingenting! :p Tur att du hann, och ha en trevlig flygresa!

Rostis: Jag förstår! Kan vara rätt skönt att bara rida andras hästar ett tag då, blir inte samma tvång varje dag!

Lillen: Haha, bäst att jag inte visar outfiten i förväg, då vill han nog inte följa med!

Vaaa...? Trodde det skulle vara en selling point: Blir du ihop med mig får du träffa min polare som bestämt vilken kostym du ska ha på en annan väns bröllop efter att vi var på vår första dejt.

Jag ser inte HUR det kan gå fel? :confused:

KL

Läst ikapp de senaste stora antalet sidor som ni hunnit knåpa ihop under dagen, good job! :up:

Min helg har mest ägnats åt att få klart min lägenhet som numera är fullt beboelig, förutom den lilla detaljen med badrummet kanske som fortfarande ekar tomt men resten är riktigt hemtrevligt nu! Tjejen jag hyr av hade knappt städat alls så har ägnat otaliga timmar åt att skrubba rent köket till exempel. Väldigt tråkigt men eftersom jag hyr i andra hand finns det kanske tyvärr inte så mycket mer att göra än att lämna det ostädat när jag väl flyttar sen...

Sen har jag haft fullt upp med badoo-chattande också så snart snart vänner blir det kanske mer dejting-action från den här delen av landet. ;)

Jag kom precis att tänka på en sak... Undrets bröllop får nog bli barnförbjudet... :o

Jag får väl minst vigas i raffset med ceremonin ledd av Jenna Jameson. Och bröllopstårtan ska vi inte tala om...

Tänkte direkt på det här när jag såg kommentaren;

pamela_anderson_kid_rock_naked_sexy_wedding-large.jpg

Eller hur! Är dock inte säker på om mannen är mogen att anamma hela douchebag-konceptet med hatten på sne. Inser dock att bröllopskonceptet är så mycket viktigare än mannen i fråga, så får väl ge mig ut på jakt efter en lämplig om det skulle knipa.

Gosse :love: man kunde nästan trott att det var samma katt som du la upp bild på igår, tvillingar kanske? Tur att min ligger och sover på min mage as we speak, annars hade jag trott du snott han!

Rostis: Kul att se sig igen! Även om det smärtar mitt hjärta att se Musse på annons på fejjan :(

:love:

Jag var i kärlekens tecken på bröllop igår. Det var så fint och roligt. God mat och dans hela natten. Det var riktigt kul att få klä upp sig och se mannen stilig i kostym. Hoppade till Håkan tills jag hade kramp i vaderna och drack Cosmopolitans. Vi dansade tills festen var över och personalen tände i lokalen för att städa. Och sedan sov vi på hotell och åt brunch med familjen i morse och hade det fint innan vi åkte hemåt igen :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
698
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka