Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

:love:

Jag var i kärlekens tecken på bröllop igår. Det var så fint och roligt. God mat och dans hela natten. Det var riktigt kul att få klä upp sig och se mannen stilig i kostym. Hoppade till Håkan tills jag hade kramp i vaderna och drack Cosmopolitans. Vi dansade tills festen var över och personalen tände i lokalen för att städa. Och sedan sov vi på hotell och åt brunch med familjen i morse och hade det fint innan vi åkte hemåt igen :love:

Åååh GUUUUD vad det där lät härligt. Typ för härligt.

Det var det :love:

Jag har dock så ont i benen idag att jag med nöd och näppe kan gå. Lade precis om hästens schema för att inte behöva göra med än lulla i skogen :angel: med finns det något bättre än att ha ont i benen för att man har dansat så mycket..?

Idag börjar för övrigt min födelsedagsvecka! Eftersom jag har insett att jag har hemsk lust att fylla år i år så bestämde jag mig för att fira ordentligt. Jag är inte den festglada typen när det kommer till att stå mitt i centrum av mycket uppståndelse så jag tänkte att jag får fira länge istället. Därav en födelsedagsvecka :D jag har fått välja lite och mannen har planerat lite på egen hand.

Idag ska vi på bio på kvällen, imorgon är det första lektionen på danskursen och sedan ska vi gå ut och äta, på onsdag åker jag till Värmland och firar med pappa och ett par släktingar och på torsdag ska jag träffa en vän och sedan ska jag fira med mamma och mina morföräldrar, på fredag ska jag träffa en vän som jag saknat under hennes utbytesår i Paris och sedan åker jag hemåt igen, mannen har lovat att han ska laga middag på kvällen, på lördag är det middag med fina vänner på restaurang i stan och på söndag ska vi tillbringa dagen på Hagabadet :love:

Men herregud Undret, lägg av! Avlider nästan av avundsjuka när jag läser om din födelsedagsvecka!

Kl

Själv lever jag vidare i mitt flytthelvete. Det är ju så trååååkigt! Mannen jobbade fram till 23 förra veckan pga en deadline, så vi fick väldigt lite gjort i hemmet då. Men i helgen har vi faktiskt fått i ordning en del (kan helt plötsligt se golvet!). Och om någon vecka får vi äntligen hem vår soffa, så det kan nog bli ordning och reda på torpet snart.
Det är bara såå skönt att se hur antalet kartonger sakta men säkert minskar :angel:

Jag får min beskärda del från och med nästa vecka, då börjar vårat flytthelvete. Tänker dock ignorera detta under kommande vecka. Och så har jag bestämt mig för att inte ens försöka skriva tentan som vi har den helgen som det ska flyttas och jag ska rida årets sista fälttävlan, det blir liksom nog ändå. Plus att det fanns två tillfällen att tenta om bara innan årsskiftet så det löser sig.

Haha men ÅH vilken underbar födelsedagsvecka! Det där är ett koncept jag nog blir tvungen att stjäla... :D :love: Det med bröllopet lät ju inte så knepigt det heller. Jag har aldrig varit på bröllop, och känner avundsjukan.

Själv så har jag träningsvärk! Inte särskilt otippat. Kära vänner, ni kommer få höra om torprenovering och trädgårdsskapande tills det skaver i öronen! ;) Vi slet ju dårå med den så kallade gräsmattan, som skogen tagit över. Men punka på traktorn sinkade så igår blev det inte så många timmar. Kan inte riktigt förstå att där växte så himla mycket... Men det gäller ju att ha en vision och hålla sig till det! Det är ungefär jättemycket kvar och äppelträdet är inte planterat. Men tja... det löser sig.

Nu vill jag hellre tapetsera med fina tapeter och köpa fint porslin! Inreda! Vill inte vara täckt av jord och ha ont överallt. :p Men först: jobba två veckor till.

Lillen! Vilken bedårande kisse :love: Vad är det för nåt?

Jag vill också inreda! :p Längtar, för en gångs skull, sjukt mycket till jul. Även om det inte är just julen som kallar :D

Skickade iväg en drös med ansökningar igår. Hade två missade samtal på telefonen redan nu från skolor jag ansökt till så det känns bra! :D

Fick precis reda på att den svarta springaren, på min avatar, ska säljas. Jävla skittiming jämt!

Meh! Onödig timing helt klart.

Baggisen, håller med angående regnet! Det blev höst på sisådär en sekund igår och nu är nog hösten här för att stanna. Skönt. :) Större året består väl ändå av sånt här väder, och det känns alltid så hemtrevligt när hösten anländer.

Sån himla fantastisk idé med födelsedagsvecka! Jag vill verkligen anamma denna idé jag också! Låter dessutom som ett mycket fint bröllop, älskar när folk gifter sig, det är de bästa festerna.

kl
Jag älskar förövrigt också hela bröllopsdiskussionen, jag läste under dagen igår och hade mycket roligt för mig själv! Kan inte bestämma mig för vilken klänning jag gillar bäst, men det är helt klart att man inte kan få för mycket av temabröllop!

Håller med, men det kunde väl vara några grader varmare iaf?

KL

Varit på promenad med Evvan, och avslöjat mina hemliga planer för henner :D

Blev bjuden på hockey imorgon också (inte av Evvan), men då kan jag ju såklart inte :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
698
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka