Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Nu när jag tittar närmare - ser det inte lite ut som om den är gjord av ihopvikta blöjor...?

Ja! Då ingår den fantastiska bonusen att få rida med mig!

Ja, jag tycker hockey är roligt så jag går gärna ändå! Och det gör jag, men första matchen de spelar här funkar inte så bra för mig, andra är i januari!

Haha, äh. Jag gillar blöjan ändå :p

Och att få rida med dig vore fint!
Hittade en apgullig medryttarponny i Kungälv nyss. Synd att jag inte söker någon sådan nu, och att det var i Kungälv. Då måste jag ju ha bil jö! (och jag är mycket tveksam till att min överlever tills i vår, höhö)

Tog mig friheten att hitta min egen tårta, spot on! :D

enchanted_forest_wedding_cake_yqcoh.jpg

Haha, tror inte det blir så poppis! :p
Verkar finnas mycket medryttarhästar i just Kungälv. Får flytta dit, helt enkelt :p

Chili: ÅH vad fin!

Visst var den. :D Det fanns sjukt mycket fint med natur/fjärilar/djurmotiv men skog och uggla och enhörning var väl ungefär exakt vad ni planerade? ;)

Ni får flytta till Kungälv helt enkelt så Lården får en ny kompis när jag inte längre duger!! :) Då blir det nära till alla medryttarhästar!

Äsch, poppis schmoppis!

Ja! Alltså, det är inte SÅ långt att åka från stan någon gång/vecka heller. Men det kräver som sagt bil. Om man inte har en snäll kompis som hämtar en på busstation. :angel:

Haha, åh. Jag undrar vem denna kompis kan vara...? :p

Killa: Tror nog E kan tänka sig att bo i Kungälv faktiskt, men näääe, jag vill bo i Götet! :)
Tycker för övrigt att jag och hon den där Kungälvsbon borde komma och hälsa på dig i nya lyan sen! Vore himla fint! :D

Chili: Det låter bekant, så jag röstar självklart på en sådan tårta!

Klart ni ska komma och hälsa på! Jag har havsutsikt! :love: och om vi samordnar allt så kan ju chili också vara med! :)

Och jag förstår dig, Göteborg är så mycket bättre än Kungälv! :D

Jag vill minnas också att det var mycket löv när vi talade om tårtor, men enhörningar och ugglor är ju minst lika bra! :D

Håller med, men det kunde väl vara några grader varmare iaf?

Tycker jag inte är nödvändigt. :cool:

Förresten har jag en vän som gör såna där häftiga (och sjukt goda!) tårtor. Så perfekta bröllopstårtor ska nog inte vara några problem! :D

Jag tror att det typ var en enhörning som skulle vara med vid själva ceremonin och som vigselförättaren skulle sitta på? Det var många storslagna planer iaf! :)

Jag tror vi var inne på en gräsklänning först, men har för mig att det slutade med att Chili skulle ha något åt det här hållet?
Fall%20Fashion%20Arrives%20at%20McArthurGlen%20Cheshire%20Oaks%201.jpg

Och tärnorna skulle ha gräsklänningar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
698
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka