Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Det är en liten lånemisse! Hans matte pluggar utomlands, så han ska bo hos mig fram till jul. Är så himla kär i honom redan :love:.
Han är två år och skitsöt när han sover.

Heddan: Näe, så tråkigt! :(

Jag hoppas (och tror) det också! Men det blir skönt om några veckor!

grisen: Vilket bra tema! Svårt med temakläder bara.

Och ja, hockeyinbjudan var från dejten :D

Lillen: Vilken söööööt katt!

Heddan: Så tråkigt :(

Kom just från stallet och....aaaah. Underbart!
Bytte hästar idag så det blev en liten D-ponny som jag inte hade så stora förväntningar, men sicken trevlig liten rackare. Humör hade hon, men riktigt fin och go. Inte så välutbildad så det blev lite missar i kommunikationen, men ändå mycket nöjd. Träningsvärk imorn! :p

Måste helt klart leta reda på medryttarhäst i Götet om det inte blir ridskola även där.

Jag som trodde jag läst ikapp, haha.
Typiskt att du inte kunde hörru!

Julgrisen: Jag tycker att tema Livet låter alldeles utmärkt! Nyfiken på hur du ska lösa det bara :D

Lårdo: Mycket nöjd med tårtan du hittade till mig. Fixar du?

Haha, misstänkte det! Jaja, nu blir det ju ingen dejt imorgon, annars hade det varit kul. Jag gillar hockey så!

Haha, det var ju du och Lillen som missade det :D

KL

Så typiskt. Plockade fram gitarren för att spela lite. Så har en sträng gått av. Måste alltså köpa nya, och försöka byta dessutom, haha!

Men åh, hade det varit första hemmamatchen för säsongen också? Dubbel besvikelse ;)

Och apråpå hockey så går jag ungefär JÄTTEGÄRNA på HV-matcher i vinter om du vill dejta mig också. :D

Jag har typ noll tålamod med dekorationer och sån skit, men Killaloe har talang för det där med tårtor! Hon fixar! :D

Hittade ett alternativ till!
police%20officer%20diaper%20cake.gif

Ohh, och inbjudningarna kan vara i form av sådana däringa "badges" som di har i amerikat, poliserna!

Jag antar att man överlever ändå, så länge du inte är totalt uttråkad ;) Hejar du på nåt annat lag i SHL så kan vi ju ta en smart match!

Kom just från stallet och....aaaah. Underbart!
Bytte hästar idag så det blev en liten D-ponny som jag inte hade så stora förväntningar, men sicken trevlig liten rackare. Humör hade hon, men riktigt fin och go. Inte så välutbildad så det blev lite missar i kommunikationen, men ändå mycket nöjd. Träningsvärk imorn! :p

Måste helt klart leta reda på medryttarhäst i Götet om det inte blir ridskola även där.
Åh, du kan få en av mig! Jag har ju tre och blev erbjuden en fjärde häromdagen :p.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
698
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka