Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Behöver du ens fråga det?!

(Och jaa , det är banne mig sjukt. Du är så himla bra, snygg, grym, rolig och fantastisk!)

:D

Alltså, vet du vad? Trots all jäkla skit som pågår just nu så känner jag mig sjukt fantastisk för ögonblicket! Ingenting är rätt egentligen, men samtidigt så är jag så mycket starkare, bättre och klokare än var jag var för bara ett halvår sedan. Såhär känner jag:
pic_52320fd3ddf2b36995762b4c.jpg

(Och jaa , det är banne mig sjukt. Du är så himla bra, snygg, grym, rolig och fantastisk!)
Men ja! En sån där som man sitter bredvid och bara känner att eeeeh jaha... här sitter jag alldeles beige och grå och tråkig...

Lårdo: hett sexy face!

Precis! Förutom att jag kände mig mest röd(och svettig) sist jag satt bredvid henne. :p

Lårdis: ÅH, vad fint det låter ändå. Du och lejonet har typ samma hårman. NAJS!

Tack! Du fick mig faktiskt att le!

Sleepan: Ja, just nu är det en riktigt skitbil :( Önskar att min var lika enkel att göra glad, men den måste lagas. Även om det blir billigt som tur är.

Har hört att det är när man känner sig sådär fabolous själv som man är mest mottaglig för eventuella dejter! Älska dig själv innan du kan älska någon annan? ;)

Klart du ska gå på dejt!!!!! :D

Och på tal om sur mjölk... Min dag var typ perfekt innan jag precis spillde varm mjölk över hela skafferiet när jag skulle ta ut koppen ur micron (som står inne i skafferiet). Jippie... :wtf:

+ Sleepan

Höhö. Hybrisklubben har fått en ny representant ifrån Kungälv. 442 representin' liksom! :D

:)

Skitbil! Hoppas att det går fort och blir billigt. Och att bilen har vett på att skämmas.

Yllva: Haha, ja, eller nåt? Time will tell, helt enkelt! :angel:

KL
Jag tror verkligen inte relationer än ngn för mig. Jag har ett jättebra liv med ett grymt jobb, två hästar och en kisse, boende jag trivs med och massa fina vänner. Jag känner inte att jag vill prioritera en relation och den senaste påverkades negativt av det och var en av många bidragande orsaker till att vi gjorde slut. Känns mest som en relation skulle vara i vägen :S

Har under sommaren dejtat det snyggaste i mansväg jag nånsin sett, urhet och jag är superattraherad. Han behandlar mig som en prinsessa och fixar vegomat trots att han är köttis deluxe. Vi dricker justa viner och pratar nätterna igenom. Vi ses fortfarande men jag tror eg inte varken han eller jag vill ha så mycket mer. Han veckopendlar till Stockholm och lär landa där i slutänden. Men mer än så här känns inte intressant.

Är jag knäpp som inte känner någon som helst intresse för en relation? Menar inte just den nämna ovan, även om det såklart känns som att det borde finnas ett intresse av något seriösare.

Fast alltså, hur definierar du en relation? Ordet relation innebär ju egentligen bara någon form av förbindelse mellan två människor. Jag är singel men har massor med relationer; till vänner, familj etc.. Hur du och dejten definierar er relation är ju upp till er - vad är det som säger att det per automatik måste innebära monogami, villa, volvo och vovve?

Om det ni har känns bra för er båda - keep doing what you're doing! Det låter jättefint som det är. Varför måste ni sätta en etikett (hatar det uttrycket, för övrigt...) på det? Fortsätt så länge det är bra för er båda, sluta när det inte gör det längre.

Det finns ju massor med människor som inte har något intresse av en relation i den bemärkelse jag tror du menar, inte är de knäppa allihop. Och om någon nu skulle tycka att det är knäppt - so what? Du ska ju inte kasta dig in i ett förhållande för det. :)
Det viktigaste är ju att DU trivs och mår bra.

Jag kanske också har dejt på G nu. En kille som jag skrev med på HP i januari/februari men sen skulle han utomlands på praktik så då sågs vi aldrig men nu hörde han av sig igen, ganska så perfekt lägligt efter det andra dejtandet tog slut...

Awkward moment på badoo idag, fick upp min ett år äldre manliga kusin på badoo (som bor i samma stad, tror jag...)

Herregud vad ni skriver, jag hänger ju inte med! Välkomna nya (tråkigt 1887, men det låter ju som rätt beslut i alla fall, starkt gjort) och beklagar hästen, Baggan. :(

Jag har nästan packat klart. Eller ja, egentligen har jag inte packat någonting, för resväskan är fortfarande tom, men jag har i alla fall tagit fram nästan allt jag ska ha med. Alltid nåt. :)

Jaaa. Det ska tydligen inte vara så stort fel, men det förstörde min gårdag i alla fall!

KL

Slöhelg. Trött och krasslig. Vill inte bli sjuk!

Vad är det för fel på bilen?

Heddan: Jag förväntar mig bilder som skapar stor avundsjuka från resan ;)

Gimlan: Om relationer. Det finns inget rätt och riktigt. Det enda man kan göra är att vara sann mot sig själv och göra det som känns bra för en själv.

KL

Alltså. Sitter och tittar på Bridesmaides för andra gången och jag måste fasen ha på mute ibland, haha. Så många pinsamma stunder! Too much. Men ändå roligt.

Och Heddan!! Jag dricker rom med ginger beer och det är JÄTTEGOTT :D Är hemskt glad att den trevlig bartendern introducerade denna drink i mitt liv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka