Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Kära du! Vi måste styra upp detta snart. Och du och syster får ta en tripp neråt så småningom också!

Absolut! Jag måste bara styra upp det med mitt jobb och så men det ska absolut gå att lösa :)

Om du vill kan jag efterlysa Glenn-ragget så kanske vi hittar honom och ni kan ta vid där jag avslutade? :D

Kan inflika med att jag var singel i 2 år innan jag träffade M.

Jag ska börja plugga till Grundlärare mot arbete i fritidshem :p

Absolut! Det blir typ som när påven kommer till stan så du kommer nog inte missa det. Jag kommer absolut vinka!

15417626_76729d.jpg

Haha! Nääää då, lite häng och drinkar ska nog hinnas med också! :)

Jaaaa! :love:

Ps. Du borde verkligen bo här! Jag har massa idéer som jag vill diskutera med dig men NÄÄÄÄ du bor ju Fish City och kan absolut inte gå ut på en promenad med mig idag :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 256
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare