Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Hörru, det är ju nu du ska bli glad, för med mörkret kommer julen och då blir du sambo!

/mvh så sjukt HÖSTPEPPAD

Haha, kan det inte fortsätta vara ljust till 21 även mitt i december typ? :D
Men du har rätt. Tack för pepp :D

Ja, jag tror att din aning är rätt, för jag tror att jag vet vad du anar :D Nästa vecka? Jag kan inte tisdag eller onsdag, men måndag eller torsdag borde funka?

Borde för övrigt också springa. Inte sprungit sen i söndags. Jaja. Det blir nog bra.

Såklart behövs miljövetare! Nån måste ju skriva arbetsplaner och engagera sig i stadens sopsortering, eller vad ni nu gör. ;)
Och självklart behövs en ingenjör addan! Är du bra på att göra praktiska lösningar blir jag extra glad.

Lär ju definitivt få bygga det där loftet. ;)

Och addan jag är så nyfiken på vad det är som får dina känslor att vandra omkring sådär! Vill vetaaaaaa.

Jag tror det iaf! :D Jag kan planera och vara arbetsledare och allting :D

Haha, du får vänta lite till! Allt är inte bara för en sak dock, delar av det negativa kommer från att det är mycket på jobbet, jag är småförkyld och vet inte hur jag ska göra med loppet i helgen...

Hmpf. Nyfiken ju! :cautious:

Här har elden i öppna spisen falnat och jag är seeeg. Ingen vila ingen ro, ska jobba i helgen också men det blir nog rätt lugnt. Önskar bara jag hade cykeln här, då hade jag haft lite tidsfördriv till helgen. :p

Ooh, roadkill! Blir en fin lapptäckespäls till vintern. Och spännande varianter på söndagsstek. Förstår att hon är lockad!

Tält kommer bli för mysigt i vinter! Jag ska rosta hare och dricka vodka.

Det hör är bilden av en framtida lård efter en vinter i min trädgård:
43321d1323367131-whatever-thread-2070779219_761c7e8491.jpg

Du kan väl åtminstone leasa ut henne så hon kan skjuta grisarna som bökar i skogen runt torpet? Alternativt kan hon väl bygga en fälla... för jag har varken gevär eller jakträtt. :cautious:

Men sen ställer vi till med fest!

Jag kommer få så mycket stryk, men det var det värt! :D

Och Chili; jag kan skicka upp henne med posttåget någon gång ibland. Och bara jag blir bjuden på fest så är det okej :)

+ addan

Tack för pepp! Nu jag varit sänkt ett par dagar men idag börjar det kännas lite bättre. :)

Men sen ställer vi till med fest!

Med helstekt gris! Som lården tillagat omsorgsfullt iklädd sin bästa grävlings(?)mössa :D

(Jakträtt hittan eller dittan är väl inte så noga, och jag har hört att det finns gott om pickadoller som cirkulerar i den här stan så nåt att skjuta åbäkena med går nog att skaka fram :angel: )

Dagens fråga: köpte en klänning för 3 veckor sedan för 400 kr. Använt denna typ två gånger och båda gångerna har jag varit rätt så försiktig med den. Såg nu att det är ett parti på ca 15x15 cm som har blivit nopprigt (utan att den varit tvättad). Om den ser ut så redan efter två gånger så är den nog inte mindre sliten av normal användning och tvätt. Är jag en gnällkärring om jag går tillbaka med den? Den har inte varit i kontakt med kardborre eller annat som kan rugga upp ytan på kläderna. Känns lite sugigt om tyget inte håller med tanke på att det inte är billigaste H&M-trasan heller och det är en typisk vardagsklänning. Inget superextravagant som bara används till fest.

Ja, gå tillbaka!! :bump:

Försöker att övertala mig själv att bli mer en sån som kan klaga vid missnöje. Är trött på att vara en sån svensk meeees!

Men eller hur, det är lite och jag känner mig fånig. Men när jag har varit försiktig så ska inte grejerna se slitna ut direkt. Sådant räknar jag med när det är ett linne för en femtilapp eller något jag köpt second hand kanske.

Knapp

På tåget mot kärleken.

Jag har med mig racer-cykeln, känns som att det kan bli en del spännande byten... Inte förpackad i den minsta väskan direkt :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 255
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 598
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025