Sv: Singeltråden 53
Åh, teknik!
Du får inte skriva ett inlägg med bara versaler, då ändrar den automatiskt till gemener.
Åh, teknik!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får inte skriva ett inlägg med bara versaler, då ändrar den automatiskt till gemener.
Ser fram emot inflyttningsfesten dårå!Vi får antagligen lägenheten 26/9. Problemet är att jag har en stor tenta dagen efter, och dagen efter det rider jag en heldagstävling med unghästen. Men planen är att köra dit grejer som ska ner till källarförrådet och sådant som är svårt att stapla när man kör mycket grejer (typ krukväxter) de första kvällarna samt eventuellt köpa det som kommer i platta paket från Ikea (vilket antagligen blir en sängram och ett skrivbord). Och sen drar vi ihop lite vänner och flyttar allt 29/9. Så har vi en dag på oss att flyttstäda på måndagen (vilket är typ det tråkigaste ever and ever med att flytta).
Vi ska sätta in ett badkar i badrummet och förhoppningsvis måla om hallen samt tapetsera om vardagsrummet. Får dock ta det när vi kan få hjälp, och badrummet är det viktigaste inför vintern. Det är dock hemskt fint som det är (renoverat 2008) men med duschkabin.
Lycka till med målandet, det kan ju bli roligt om inte annat
Förresten, Yllva, hur går det för dig och dejten?
Känns som att jag stoppar M lite med då han ju har heltidsjobb med en bra lön,körkort mm.
Hästar
Enklare än män.
Jättegärna.Vill du ha numret? Det är visserligen inne i stan...