Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Om det blir lussekatter vill jag ha saft :D

KL

Lång dag! Haft släktbesök, och shoppat hästtäcken, och sen ridit (för publik!), och kan konstatera att min häst är bäst :love:

Låter som en mycket bra dag!

Vi har haft lite Solsidan-maraton. Sen blev det en tur till A6 innan jag lämnade av engelsmannen vid bussen.
Idag är det exakt två månader kvar tills jag jobbar min sista dag här! Det känns väldigt konstigt...

Jag har också varit på a6!
Vad konstigt det blir när du flyttar sen! Vi får hitta på något innan det, om du är hemma någon helg vill säga!

Varför för publik?

---

Jag planerar förresten en jkp-tripp pm en dryg månad, hoppas på att ni alla vill träffa mig då :D

haha, ok sån publik :p Kul! Du får lägga upp lite mer bilder på han i gruppen tycker jag :)

22enovember! Är ni hemma då?

Ja, men vi har inte haft någon publik innan! Ska se om jag hittar någon bra, kommer kanske någon dag när jag orkar :D

Jag är hemma vad jag vet, slutar dessutom tidigt den dagen så det passar mig bra!

woho! Jag slutar med tidigt, men skall upp till min gamla folkis först och ta sånglektion :bump:

Jag kan nog ses en stund, så länge det inte blir för sent :)
Jag är hemma den helgen men engelsmannen kommer på fredagen, vet inte vilken tid än.

Ja jag kan säkert då, det vore roligt! Har inget planerat så långt fram, så det är väl bara om jag lyckas få jobb nånstans, eller måste åka till Karlstad som skulle hindra. :)

:rofl: det var också ett sätt att se på saken :p

Låååång dag på jobbet idag 7-19, men hade lite bortfall i barnaskaran så det blev lugnt på så sätt att det är 11 barn ist för 17. Skönt det :)

Ah, saknar inte de där mastodontpassen från mitt tidigare jobb, skönt att det blev färre barn i allafall, även om 11 känns som fullt tillräckligt. Hur många personal är ni?

Kl
Åh. Tre timmar kvar. Känns outhärdligt, och då gick ändå tiden fram till lunch väldigt snabbt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
699
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V