Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Åh, ja! Jag behöver en shitload av mys. Måste se till att följa med nästa gång det vankas Chilibesök från västkusten. :)
Nu ska jag dock försöka ägna sista veckan innan HP åt råplugg. Börjat lite smått, har aldrig känt mig dummare i mitt liv.

Ja, vi får se till och ses då! Kanske får åka lite turné i vinter, ska till Karlstad också. :)
Lycka till med plugget! Ta styrka från det du känner dig bra på, och ha den styrkan i bakhuvudet när du jobbar med saker du tycker är tuffare. Stirra dig inte blind på det svåra, och glöm inte att du är bra!

förlåt, men jag läste HP som vår gamla förkortning (dvs happy pankace) och fick inte riktigt ihop det :angel:

Komsi komsi... ;)

Lården; du kan få en kram av mig och lite dregel från Svansson när vi ses nästa gång! (Och jag hade erbjudit dig sängplats på landet om vi hade haft en extra madrass, men som det är nu tvivlar jag på att du vill sova mellan mig, Svansson och sambo :( )

Hans flickvän satt i publiken igår så jag tror jag bara fortsätter vara snål. ;)

Förstår det! Vad tittar man på i Singapore egentligen?

Haha det är ganska normal TV, faktiskt. ;) Har väl typ 10 sportkanaler, 10 filmkanaler, 10 nyhetskanaler, 10 varianter på Nat Geo och Discovery, 10 matkanaler, 10 kanaler som visar diverse serier och annat (mest de där vanliga serierna som även går i Sverige) och lite annat... Typ. Så det brukar inte vara så svårt att hitta nåt att se på. De visar ju liksom Wallander, för tusan! :D

Och du... NÄR KOMMER DU TILL KARLSTAD?!

Vad gött att det finns lite att välja på. :D

Det vet jag inte än! Ska se om det är någa obligatoriska träffar eller ej för min del på kursen. Men planen är att åka upp och hälsa på i vilket fall. :)

När är du här i stan? Tänkte om vi skulle gå ut och ta en öl eller något en helg!

KL

Dejten var här igår, myste i soffan hela kvällen :D Förmiddagen spenderades på en lugn långtur i skogen med en tjej till, skönt att ha sällskap! Nu ska jag städa och baka, släktbesök imorgon!

Ja, hemskt gärna! Jag är hemma nästa helg, och helgen efter det är jag hemma för gott! :) Eller ja, för den här säsongen iaf... Nu får fasen fältsäsongen ta lite uppehåll tycker jag. ;)
När kan du?
Din helg låter förövrigt asbra!

Jag vet inte riktigt när jag kan, men då är det ju några helger vi har att välja på så vi ska nog hitta någon!

Min helg är bra! Fick åka till stallet i eftermiddag igen och pyssla om ett sår bara, men det hade sett bättre ut nu ikväll så det är nog ingen fara! :) Livet är rätt bra nu faktiskt!

Ja men klart vi planerar in nåt, hela året är ju kvar! ;) Och sen var det ju nånting med glöggkväll hos mig kom jag på, det får vi kanske också kika närmare på...

Förstår det hörredu! Trist med såret men var det bara nåt litet så brukar det ju va lugnt. :)

Ja, och nyårsfest? Känner att det är dags för dig att börja planera :D

Ja, det är nog ingen fara, får se hur det ser ut imorgon helt enkelt!

Vad har jag gett mig in på... :cautious: :p Nyår är dock alltid så överskattat, håller mig nog till en glöggtillställning. När jag kommer hem ska jag dessutom sätta igång en batch med hemmagjord glögg!

Bjud in till en annorlunda nyårsfest då? Typ mjukisbyxor? :D

Jag gillar ju inte glögg, serveras det något mer på glöggpartyt?

Om jag får bestämma så är det enväldigt glögg eftersom det är en grym dryck ;) Men eftersom jag är snäll kan jag tänka mig att serva nåt annat. Vad önskas?
Låter som en nyårsfest jag skulle gilla! Jag gillar även att ha en anledning att klä upp sig, men just nyår har alltid en tendens att bli allt annat än vad man planerade...

Det bästa är ju att inte planera så mycket nyår, utan bara dra ihop ett gäng och ha kul, brukar bli bäst så. :)

Och för att göra det lite mer á la Chili så får väl alla ta med sig en varsin glöggflaska med nån konstig smak... ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
699
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V