Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Ja, glöggprovning! :D Det är ju skitkul! Dessvärre minns jag knappt vad vi provade eller vilka som var goda. Den som ska smaka lakrits/hallondödskalle har jag för mig var en besvikelse..?
Självklart kommer jag baka lussekatter till denna tillställning också!

Nä, jag har för mig att ni tyckte den var skitgod? Det var väl den som tog slut först, trots att det fanns två flaskor av den... Eller minns jag fel? Visst hade vi väl en årets också, med ingefära? Mer än så minns jag inte... :p I år får man tydligen gissa sig fram på årets, de verkar inte avslöja den utan vill veta vad folk tycker. Kan ju vara spännande, visserligen...

men hallå, du/vi kan ju skapa precis vilket nyårhäng du vill :) jag känner bara att det hade varit kul med nån plan öht iår, och inte bara gå och lägga mig vid tio som jag gjorde förra året ;)

Ja mitt minne är ju uppenbarligen inte så bra. ;) Jag känner instinktivt att den borde vara god men minnet säger att den inte var det? Knäppt. Jo vi hade årets också, men var det ingefära? Jag kan verkligen inte minnas vilka som var goda. :o Borde börja göra minnesövningar...

ceta: Ja, det har du ju rätt i! Problemet brukar väl vara att man alltid måste planera så långt i förväg, så folk kan boka in sig (särskilt om man dessutom måste åka en bit) och lagom till nyår är hälften sjuka och resterande ändrade planerna... Och man vill ju ändå ha lite käk och sådär, så planera måste man ju på något vis. :) Har nog varit på en riktigt bra nyårsfest en gång, men annars har jag tagit det lugnt de senaste åren. Ett år red jag min häst till nytt stall 1 januari så jag gick upp vid 6-7, och förra året firade jag hemma med mina föräldrar. Åt 3 rätters och kollade på Grabben i graven bredvid. ;)

Du får gå så långt bak som 2008 för att hitta blåbär. :) Förra året var citrus och ingefära.

Ja, jag var tvungen att googla! :p

Me too, jag trodde också det var för två år sedan!

Alltså gudars, det luktar så gott från lasagnen som står i ugnen. Me very hungry.

Som Heddan skrev får man gissa själv vad det smakar (och gärna rapportera det på hemsidan). Men inspirationen kommer från Dalarna tydligen...

Åh, lasagne. Dreggel.

Kör förresten fiiiiin bil på jobbet. En sprillans ny miljöbil som inte ens gått 100 mil. Vill ta med den hem och stoppa under sängen, så fin är den.

Åh men hej vad avis jag blev! Vad är det för bil? Jag vill tjoppa ny bil, det är prio ett när jag får lite mer ordentligt jobb!

En Toyota Auris hybrid. Åh, det är så coolt när den går på elen, låter inte ens! Första gången jag startade den fattade jag först inte att den var på. Är så käääär. (Mvh, har typ aldrig kört en bil från denna sidan -00 sträcket) Men, det är bara en lånebil så den åker nog hem imorgon igen :(

Så fränt! Den dagen man hade råd med en så ny bil alltså... Drömmen! Slippa gamla bränsleslukande åbäken.

Det här med Dalarna fick mig att komma på att det är ju premiär för Allt för Sverige ikväll klockan åtta! Lätt bästa programmet på hela hösten. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
699
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V