Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, glöggprovning! Det är ju skitkul! Dessvärre minns jag knappt vad vi provade eller vilka som var goda. Den som ska smaka lakrits/hallondödskalle har jag för mig var en besvikelse..?
Självklart kommer jag baka lussekatter till denna tillställning också!
Nä, jag har för mig att ni tyckte den var skitgod? Det var väl den som tog slut först, trots att det fanns två flaskor av den... Eller minns jag fel? Visst hade vi väl en årets också, med ingefära? Mer än så minns jag inte... I år får man tydligen gissa sig fram på årets, de verkar inte avslöja den utan vill veta vad folk tycker. Kan ju vara spännande, visserligen...
men hallå, du/vi kan ju skapa precis vilket nyårhäng du vill jag känner bara att det hade varit kul med nån plan öht iår, och inte bara gå och lägga mig vid tio som jag gjorde förra året
Ja mitt minne är ju uppenbarligen inte så bra. Jag känner instinktivt att den borde vara god men minnet säger att den inte var det? Knäppt. Jo vi hade årets också, men var det ingefära? Jag kan verkligen inte minnas vilka som var goda. Borde börja göra minnesövningar...
ceta: Ja, det har du ju rätt i! Problemet brukar väl vara att man alltid måste planera så långt i förväg, så folk kan boka in sig (särskilt om man dessutom måste åka en bit) och lagom till nyår är hälften sjuka och resterande ändrade planerna... Och man vill ju ändå ha lite käk och sådär, så planera måste man ju på något vis. Har nog varit på en riktigt bra nyårsfest en gång, men annars har jag tagit det lugnt de senaste åren. Ett år red jag min häst till nytt stall 1 januari så jag gick upp vid 6-7, och förra året firade jag hemma med mina föräldrar. Åt 3 rätters och kollade på Grabben i graven bredvid.
En Toyota Auris hybrid. Åh, det är så coolt när den går på elen, låter inte ens! Första gången jag startade den fattade jag först inte att den var på. Är så käääär. (Mvh, har typ aldrig kört en bil från denna sidan -00 sträcket) Men, det är bara en lånebil så den åker nog hem imorgon igen
nog för att jag helst vill ha glöggen naturell (och utan alkohol) men det där hade nog tom jag smakat på!
Inte lika säker på faluröds-glöggen dock Lordis
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.