Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Gabriel är rätt fin att se på, håller med! ;)

Ja, får se hur det blir med den galne men nu koncentrerar jag mig på den nya. Det är ett halvblodssto, 11 år som faktiskt kan saker! Har bara ridit yngre hästar i några år så detta känns kul!

Men visst är han! Helt min stil utseendemässigt. Han verkar liksom trevlig också, vad man nu kan säga om en person såhär genom rutan. :)

Haha, en som faktiskt kan saker. Det gillas! Om jag ska börja rida igen ska det vara med en pålle som kan saker, så kanske jag också kan lära mig rida. Lite avis. ;) Ska ni tävla också?

God damn, gåshud på Eriks sång!
mvh en som vägrat Idol i flera år men för tillfället är onödigt mycket följare :p

wwow, ja det är imponerande! Frågan jag kunde handlade om ett amerikanskt bilmärkes huvudkontor (Detroit givetvis ;)) Min första tanke var helt rätt, men blev osäker då det kndes för lätt ;)

Va roligt med ny medryttarhäst! oppas det funkar bättre med denne :)

apporopå ridningen så ade jag en sån där (väldigt ovanligt i mitt fall) ridlektion där det bara kändes "rätt" häromdagen :D Hästen kändes fin, och för en gångs skull kändes det som jag "kunde rida" med. Alltid positivt ;)

Inte tävla vad jag vet än men absolut träna. Ägaren har en tre månaders bebis som tar rätt mycket tid. Jag skulle typ kunna börja marknadsföra mig som ryttare åt gravida kvinnor samt småbarnsmammor!

Erik alltså, han förtjänar allt beröm han får och lite till!
Åh Toto <3

Vilken skön känsla, från ridlektionen. :) Jag vet inte ens när jag satt till häst senast. Ett år sen? :o

Gabriel är fin!

Ceta: Härligt med ett så bra ridpass!

Evvan: Grattis till jobbet!

Yllva: Gött med ny medryttarpålle, håller med om att hästar ska stå på fyra ben!

KL

Precis duschat efter stallet. Red första passet för tränare igår, väldigt basic men det kändes bra att få lite tips! Idag skrittade vi en liten sväng, imorgon blir det en längre sväng med en i stallet! Vi tar det långsamt här borta vi.

Försöker bli av med min hosta som inte vill släppa i takt med förkylningen, så jag fick lite hostmedicin utskriven, redan bättre!

Han fick till och med en röst från mig. Brukar bara rösta i finalen annars men idag fick det bli ett undantag ;)

Ja, det är gött när det stämmer lite emellanåt :)

Addan: kul med träning! Och låter smart att skynda långsamt :) du har inte ont längre från fallet iaf?

Det är jag för snål för :angel: Och jag menar, känns det inte lite påfluget att bara ringa honom sådär? Vi har ju inte ens träffats. :cautious:

Ha för övrigt gått och lagt mig redan... Asskönt! Ligger och surfar lite på mobilen som avrundning på dagen bara :p Katten ligger och spinner (eller kurrar som jag vill kalla det) på min mage :love:

Ja, det var jättekul! Nej, jag fick lite skrubbsår bara, så det gick över ganska fort, var lite öm i några dagar mest! :)

Ååååh. Nu saknar jag min misse! Hon är så jäkla bäst den katten, och snaaart får vi bo tillsammans igen! Det är ju det mest rogivande i världen med en spinnande katt, allra helst på bröstkorgen. Man ska ligga nära, nära...

Tur det! Det var ett tag sen jag åkte av nu, rider ju bara en gång i veckan, men jag minns att jag alltid fått så ont nästan överallt ett tag efteråt trots att jag inte slagit mig direkt nån gång :p

Chili: ja det är härligt! Och närhet det får man i stora doser av denna katten kan jag lova!

Du kan väl ta med din ursöta och gosiga pälsboll när du hälsar på mig? Det kan hända att han blir utsatt för en kidnappningskupp och försvinner, men då är det inte jag som har tagit honom... Jag lovar! :) :love:

Hans flickvän satt i publiken igår så jag tror jag bara fortsätter vara snål. ;)

Förstår det! Vad tittar man på i Singapore egentligen?

KL

Igår var en riktig jävla skitdag som avslutades med att jag fick ringa störningsjouren för att få sova. Hatar min granne. Intensivt. Tur för honom att jag inte har en voodoodocka.

Kom hit och drick lite te med mig! Har precis startat en brasa för luftvärmepumpen vill mest blåsa kalluft hur man än gör, så det var lite kyligt... Väldigt mysigt med lite morgonbrasa måste jag säga. :) Du behöver lite mys tror jag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
699
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V