Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Tack! :)
Om nu bara huvudvärken kunde försvinna (inne på tredje dagen nu utan uppehåll) så vore allt underbart :p

För övrigt var det nog promotande av killen också, det gäller att nära den dejting som pågår med positiv energi! :D
Jag gillar tanken, låt oss engagera oss alldeles för mycket!

+ ceta och yllva: Gillar också Cetas förslag på smeknamn bättre, så svårt att hålla ordning på siffror! Golfarn ger ett mer verkligt intryck.

Evvan: Grattis till jobbet! Vilket blev det?

kl
Idag har jag varit mycket effektiv fram till lunch ungefär, sen tog det tvärstopp. De två sista timmarna på jobbet var rent plågsamma, jag klättrade på väggarna av rastlöshet. Hade också redan ätit upp mitt godisförråd så inte ens det kunde jag trösta mig med. Nu är jag i allafall hemma och ser fram emot en kväll i soffan med tortillachips och serier. Så himla skönt att det är fredag imorgon!

Nej men hallå, stanna hemma från jobbet och kurera dig människa! Jag såg på facebook att du trodde att du fått migrän? Det är ju rent ut sagt vidrigt att gå runt med i flera dagar.

Det blir i förskoleklass (precis där jag vill vara), i Skärholmen. Tar 10 min med bil från där jag kommer bo eller 20 min med tunnelbana. Ligger lite mer ut mot naturen vilket känns kul, härligt att ha nära till skog och natur när man jobbar med barn!

Det andra jag var intresserad av var också i f-klass men mitt i Gamla stan. Också väldigt intressant men två helt skilda miljöer och utmaningar!

Idag har det varit bättre, men det kom tillbaka lite på eftermiddagen. Inte migrän-aktigt idag dock. Har också haft ont i nacken och ner mot axlarna så det kommer säkert därifrån...
Idag och imorgon kan jag inte vara hemma, min kollega opererades idag så hon är borta imorgon också! Men idag har det varit helt okej ändå, inte lika vidrigt som igår.

Åh, låter som ett bra val att ta det nära naturen tycker jag! Känns svårt att ha en förskola mitt i stan?

I Stockholm finns nog många förskolor hyfsat centralt antar jag eftersom många bor centralt! Detta är ju dessutom skola. F-klass (6-årsverksamheten) ligger nästan alltid i skolan och tillhör skolans läroplan. Men ja, det känns bra att ha nära till naturen! Jag tror jag behöver det :p

Har nu bokat biljetter till Cats i Växjö i november med min engelsman och planerar en liten hotellweekend där för att fira nytt jobb + födelsedag + att vi snart är sambos. :D Mycket att fira!

Det blir i förskoleklass (precis där jag vill vara), i Skärholmen. Tar 10 min med bil från där jag kommer bo eller 20 min med tunnelbana. Ligger lite mer ut mot naturen vilket känns kul, härligt att ha nära till skog och natur när man jobbar med barn!

Det andra jag var intresserad av var också i f-klass men mitt i Gamla stan. Också väldigt intressant men två helt skilda miljöer och utmaningar!

Och nära till IKEA. Haha :D

Det kan man ju äta ändå ;)
Men jag förstår att det är lockande med hotell. Det är mysigt. När är det ni ska ner?

Då är jag i Götet så bara säg till om ni vill låna husrum :)

Växjö är faktiskt trevligt. Fint med sjöarna nära centrum och gågatan med affärer är rätt trevlig. Finns ett rätt stort shoppingcenter strax utanför stan med :)

Tack, gulle-du! Jag kikar lite på hotell med spa-paket så jag hoppas det blir något sånt :D Tycker jag skulle behöva det :D

Jallan: Tack! Nu börjar det bli på riktigt :)

Haha, det är du definitivt värd! :)
Vet dock inte riktigt vilka hotell som har sådant, men tja, Elite Stadshotell ska väl vara bra iaf. Vet dock inte om de har SPA. :)

Va härligt för dig att allt du hamnar på rätt plats tillslut!! Förstår verkligen att du uppskattar natur-närheten :) En av de bästa sakerna med mitt jobb är också läget!
Har du sagt upp dig från nuvarande nu då? Hur tigs det emot?

Har för övrigt med haft huvudvärk hela veckan typ :crazy: som värst ikväll tyvärr då jag varit på operan och suttit längst ut på andra raden =smått nackspärr!
Imorgon har vi dock studiedag på jobbet, så blir skönt med lite barnfritt ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
699
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V