Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Åh, där ska vara ett stort trädgårdsland också, såklart! :) min trädgård ska främst vara funktionell för mig och många insekter, så därför är jag rätt strikt med vad som planteras. Det ska vara växter som passar ett torp och som är omtyckta av insekterna, det ska börja blomma tidigt och jag vill odla både frukter, grönsaker och bär. :)

det sista jag gjorde förra helgen var att plocka "knopplökar" från brandliljorna i slänten och slänga ner dem i min nygrävda rabatt. Hoppas de tar sig så liljorna kan ta tillbaka slänten från ogräset!

Mvh nyfrälst trädgårdsnörd

Bilder kommer! Ska bara pimpa till den med tjusiga kuddar först :)
Vi får sova i den i natt, då ingen har orkat med projektet att flytta sängen till sovrummet (och bygga ihop sängstommen). För självklart har sängen stått på soffans plats, gud förbjude att man inte skulle kunna se på tv :angel:

Och golfarn gillas!! Känns helt klart bättre, "trettioåringen" blir så Hasse Aro och "Efterlyst", man bara väntar på att du Yllva ska lägga upp en bild på honom (tagen med en kamera på tunnelbanans perrong).

Jag hade för övrigt en mycket spännande dröm i natt! När karln skulle gå till jobbet och sa att han älskar mig, så svarade jag "går de itu?". "Va?" sa han förvånat, varpå jag svarar "Maskarna! Går de itu när du mosar dem?". "Vilka maskar?" frågar han förvirrat. "Maskarna i vattnet!" fräser jag. "Vilket vatten?" undrar han. "I kranen" svarar jag för att sedan förnöjt fortsätta att sova.

Och alltså jag kan verkligen komma ihåg att jag drömde om det där, men vad som hände kan jag inte för mitt liv komma ihåg. Vad gjorde de där maskarna I MIN KRAN?!
Hoppas på en fortsättning i natt.

Hahaha underbart! Jag älskar folk som pratar i sömnen så man kan ha en rolig dialogmed deras undermedvetna! :D

Nej, jag var upptagen med att ligga och armbåga den sjuke snarkaren som låg bredvid mig:arghh:

Klarar. Inte. Av. När. Folk. Snarkar.

Inte jag heller. När lånehunden gör det är hon söt, när katten gör det är hon ännu sötare, när mannen gör det får han en armbåge i mellangärdet.

Jag köper den motiveringen rakt av! Och ja visst är det positivt med någon som har ett intresse som också kan ta rätt mycket tid.

Igår skrev han att han tyckte det var "soft och trevligt att hänga med mig". Jag antar att man ska ta det som en komplimang? :p

Haha, känner igen mig mycket väl! I natt sov vi dessutom på soffan (=trångt!), så han låg verkligen och snarkade mig i örat. Gaaah.

kl

Har köpt tågbiljetter, tur och retur söderut, med djurplats på vägen hem :love:

Eller så bara står det en till i vardagsrummet en dag..? Den varianten funkar ju den med. ;)

Det där känns som ett utmärkt förslag. Dessutom har vi två namn till som vi gärna skulle vilja använda. Så om jag försiktigt börjar att droppa in valpar kanske sambon inte misstänker nåt. Jag tänker att man gömmer en i skafferiet, och sen när karln lagar mat så "oups!" så sitter det en liten nallebjörn där. Och "oups!" en i städskåpet med. Och "oups!", titta, en till! På balkongen!

Och sen har jag en hel liten valpklan hemma. Mm, känns typiskt bra. :sneaky:

Åh men grattis och välkommen till Stockholm :) När flyttar du? Och så fint för dig att bli sambo! :)

Men tackar!
Jag flyttar upp vid jul och börjar jobba 7 januari :)
Och det ska bli väldigt fint att bli sambo!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
699
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V