Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Det var ju fruktansvärt berörande, såklart. Läskigt och obehagligt vad människor faktiskt kan göra med varandra. Och många fantastiska (om än hemska) bilder!

Dock tycker jag det var lite dåligt uppbyggt, rörigt och mycket upprepningar. Har man inte koll på vad kriget handlade om och så måste det vara svårt att hänga med. Det var ju rätt dålig info om vem som gjort vad och sådär. Hade jag kommit dit utan koll hade jag trott att det var ett krig mellan USA och Vietnam, t.ex. Jämför lite med kommunistmuseet i Prag (visst var du där också?) där man fick hela historien berättad för sig i bild, text och film, från början till slut. Nåt sånt saknade jag, känner jag.

KL

Dejt ikväll igen! Joråsåatteh! :p
Han skall komma hem till mig om en timma. Och jag är inte hemma än och tänkte dessutom baka en äppelkaka, wish me luck haha!

Hoppas du på något vis kan se matchen som sänds här nu, Sverige - Tyskland! Tänkte direkt på dig när Schweinsteiger hoppade av bussen. :D

Kände väl ungefär samma. Det var väldigt rörigt och jag som är extremt dåligt insatt i vad som egentligen hände hade svårt att hänga med.
Men intressant ändå, såklart.

Hur länge till stannar du i Singapore?

Hoppas du på något vis kan se matchen som sänds här nu, Sverige - Tyskland! Tänkte direkt på dig när Schweinsteiger hoppade av bussen. :D

Haha söt du! :D Jag ställde faktiskt klockan inatt för att streama den, men var så förbannat trött och eftersom det inte var en jätteviktig match (Sverige-Österrike följde jag i text, mitt i natten i Vietnam :p). Den visas på TV här ikväll så ser den då tänkte jag, blir ju något bättre kvalitet än genom streaming. ;)

Sleepan: Förstår det. Men som sagt, bra och rörande. Framför allt att se bilderna på alla missbildade människor, som föds än idag, och sen gå ut på gatan och se dem live...

Stannar i två månader till.

Yllva: Hur gick dejten? :D

Någon som lyssnat på Veronica Maggios nya album och kanske fått den här låten på hjärnan?
"Jag vaknade alldeles själv (jag lovar!) Ingenting hände igår kväll (jag lovar!)"

Så var dejten. Fast tvärtom.

Och idag kommer vår soffa, det är SÅ PIRRIGT! Jag vet inte riktigt hur man gör eller hur man ser ut. Den har ju mest varit en urband legend.

Spännande med soffan, men inte alls lika spännande som med yttepyttesötastivärldenpälsdjuret.

Visade bilden för mannen igår och han kved fram något i stil med att det faktiskt gör fysiskt ont att titta på honom för länge. Men vi får vänta lite här, till nästa år. Man kan inte göra alla livets roligheter under samma år ju, inte minst för att man inte har råd med det.

För övrigt upptäckte jag precis ett begynnande sugmärke på halsen. Alltså vem är jag? Ylva 18 år? TUR att jag som av en händelse hade med mig en sjal till jobbet idag! :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
701
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka