Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Mitt råd är att börja med något som du faktiskt tror att du vill läsa av intresse och inte bara för att du "borde". Det kommer sådant som man måste plöja fast man helst skulle vilja slippa till slut också, så för att få en schysst start på studierna och för att ha en egen motivation i det hela medan man ska lära sig att mäkta med så kan det vara bra om man faktiskt vill läsa det man läser.

Sällar mig till kören som just nu kräks på att söka kurser till våren. MEN jag tror jag ser en ljusning i den inriktning jag vill välja. Det sitter lite hårt inne, och livet är i allmänhet läskigt, jag vill egentligen jobba men det finns samtidigt roliga kurser att söka också. ÅH vad jag vill jobba! Det är så jäkla underbart att se lönen rulla in varje månad... :D Man känner sig sådär härligt behövd och duktig. Och tänk om man finge jobba med precis det området som känns rätt..? Oj oj!

Får väl söka den där kursen i "Livets mening" på distans ifall allt skiter sig, så har jag försörjning en halv termin i alla fall :meh:

Haha, den har min syrra läst (antar att det inte finns flera). Vad jag minns så gillade hon den i alla fall! ;)

KL
Oftast är hästar underbara, men idag var inte en sådan dag. Hingstfan kände sig tydligen full av liv och jag åkte i backen med dunder och brak minst sagt. Var först skitstolt att jag satt kvar en hel bockserie men när han först ställde sig och sen fortsatte bocka så är man ju tyvärr rätt körd :meh:
Rejäl smäll på bäckenet och jag känner mig som 90+, men inga skelettskador som tur var... Nu gäller det bara att ta mod till sig och bestiga vilddjuret så fort jag hämtat mig efter detta.

På tal om roligare saker och tillbaka till trådens ämne så är jag typ bjuden på middag i morgon av en kille jag snackat med ett tag på badoo! Så hoppas verkligen min kropp vill samarbeta med mig!

SKönt att du fick vara ledig igår iaf. Hoppas dagarna går fort nu så att du snart får vara det igen. Himla fint att du får jobba iaf :)

Troligtvis så kommer inte Lerum och Kungälv behöva heller, då jag tror att de räknas till Storgöteborg. Så så nära kommer jag inte hamna i så fall :( Och Kungsbacka hör till Halland. Men men, bara att hålla tummarna.

Men AJ! Lät inte alls trevligt. Skönt att det inte var några skelettskador i allafall! Kul med dejt, vad är det för nån? Har ni träffats förut eller bara pratat?

Nope vi har inte träffats innan men chattat i några veckor typ!
Och karln vill ju bjuda mig på middag så jag får väl försöka åka och hämta ut mina värktabletter och stoppa i mig så kanske det går!

Vad roligt med dejt, hoppas ni har/får trevligt! :D

Och tråkigt med hästen, hoppas att du inte behöver ha ont länge iaf!

KL

Här var det dejt igår, lugnt och skönt och väldigt trevligt!

Idag gick jag upp alldeles för tidigt, åkte till stallet och sen blev jag visst gåendes där i 5 timmar... Men vi har premiärskuttat idag, på den imponerande höjden säkert 50 cm :D

Aj hoppas att det snart känns bättre & härligt med dejt :).

Sleepan:Vilka områden,län lr hur ni nu väljer,har du valt?
Närmare till Varberg från Göteborg än tex till Mariestad eller Åmål.Hoppas att det löser sig för dig.

Jag ska med söka lite saker till våren ut ifall jag känner att det här är helt fel utbildning men än så länge känns det bra.Precis haft tre dagars VFU.

Varberg ligger ju tyvärr i Halland, vilket går bort eftersom jag ska vara i Västra Götaland.
Vi vet inte vilka städer som gäller ännu, så vi har inte kunnat önska. Men jag hoppas vi får besked snart. :)

+ flera

Dejten varade ända till efter kl. tre på natten! :o Riktigt härlig kille, vi käkade först och sen satt vi bara och tjötade och lyssnade på musik i väldigt många timmar som ni förstår! To be continued!

Kl

Vill tipsa alla göteborgare till att gå på dansföreställningen "Out of mind" på GO! Var där ikväll som "medverkande publik" :D kostar grafits, och först halvan sitter man i publiken, andra halvan står man på scenen (!!) och medverkar lite kort och sen ser man resten av föreställningen från platser på scen. Ascoolt!

*kl*

Dagens fråga; om man får ett mail och ska vidarebefordra detta, då hamnar det väl bara hos dem man lägger in som mottagare? Inte hos den som ursprungligen skickade det per automatik? Det kan väl bara vara de som står som "mottagare" i specifikationen av mailet som fått det?

Nya layouten på Hotmail gör mig superförvirrad eftersom det läggs in som om det är en del av mailkontakten med den som ursprungligen skickade mailet även om det bara är vidarebefordrat till en annan person.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
701
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 628
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka