Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Jag vet, det är sjukt orättvist. Men jämfört med min familj är det mig det har varit synd om hittills! ;) Min tur nu!!

ÅH ÄR DET HUNDVALP PÅ G?!

Det bästa med flyttar är att man får ännu fler anledningar att dricka bubbel!

Mvh / Undret, klok som en bok, särskilt i den här frågan (din man håller säkerligen med mig på dem punkten)

Men ja, om allt går enligt planerna så kommer det något ulligt och gulligt hem till oss om bara någon månad :D

Åh vad roligt!!!

Kl
Nu ligger jag i soffan fullt påklädd under min filt och fryser. Tempen hade visst slunkit upp till 38 så nu har jag feber på riktigt. Ska sova hela eftermiddagen så får vi se om det blir något Sthlm i helgen...

Skitkul, verkligen!! :D Tik eller hane? Och förlåt att jag avslöjade ditt ess, jag blev bara så exalterad! :D

Underbart!!!

(Inte alls avundsjuk eller så :love: har bestämt att vi ska utöka familjen som 3-årspresent till oss själva nästa sommar, vi kan ju inte köpa förlovningsringar varje år så nu är det dags för något fyrbent!)

Åh det låter som en alldeles utmärkt idé ju! :D
Tror att hans bädd kommer imorgon, att ha den framme kommer att göra väntan (om möjligt) ännu mer olidlig.

Ååh vad mysigt! Förstår att du längtar! :D Har ni börjat fundera på namn också?

Och tack! :D

Det bästa med flyttar är att man får ännu fler anledningar att dricka bubbel!

Mvh / Undret, klok som en bok, särskilt i den här frågan (din man håller säkerligen med mig på dem punkten)

Hähähä, klart min man håller med dig! :D

Dock är det ju så jävla dumt, för jag kommer troligen få hålla på och veckopendla! Orkaaa. :banghead:

Ryktet säger att det inte blir några platser i Göteborg, utan i resten av länet. Så det kanske blir typ Mariestad eller Åmål eller något...

Bild kommer, men han är fortfarande en liten plutt!
Men han är sååå söt, och har en fantastisk fin teckning. Men så, så liten :D

Håller tummarna för att ryktet har fel, att allt går vägen och att det finns en plats till dig i Götet!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
701
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 628
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka