Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Shit vad kul, vinka till Vietnam från mig och hälsa att jag är evigt avundsjuk! :D Stora frågan är ju dock: hur många nya par Converse har du köpt? ;)

julgrisen: Såg bilderna på den där marschokladen, vilken besvikelse att den var mjuk och degig! Tänker mig att det är den ultimata gottebiten annars. :D Ät en och dö lycklig! Har ju sett folk fritera kakor så varför inte...

MEN, vilken härlig dag! Och härligt söndag!
Fint att livet vänt lite och att det är ljusare igen. Det är du värd! :love:

Heddan: Vart i Vietnam ska ni?

Alltså, jag är SÅ KÄÄÄÄÄR i en häst. Eller ja, ponny.
Hon kan vara det finaste i världen(näst efter min systerdotter, typ). KÄÄÄÄÄÄR. :love:

Haha! Hur går det till? Passade de dig?

Jag har ingen aning, faktiskt. Provade dem tyvärr inte. Har en tanke om att det skulle kunna vara nån som inte visste vad det var för storlek och körde en sån, "beroende på". Storlekarna här kan liksom vara helt åt helvete...

Chili: Jag ska hälsa från dig! :D Har faktiskt inte köpt ett enda par än. Fick ju ett gäng i somras så jag har väl inte känt nån panik än... ;) Men hittar jag några roliga som inte finns i Sverige i nån större utsträckning lär de få följa med hem!

Sleepan (min mobil ville nästan ändra det till slampa! :o): Ho Chi Minh ska vi till. :)

Haha, Bussigt! :)

Saigon(lat, skrivet det lätta namnet :p) är en ganska intressant stad, haha. Så sjukt mycket mopeder!!

Kan rekommendera ett besök vid Cu Chi-tunnlarna :)

Haha jo, mopeder vet jag att det finns, hela Vietnam är ju befolkat av mopeder. ;) Min syster har ju kört moped från Ho Chi Minh till Hanoi... Personligen skulle jag kalla det en självmordsresa, men de överlevde i alla fall. Tunnlarna blir det dock inte! Fy fan säger jag bara, underjordiska tunnlar där man varken kan stå raklång eller vända sig om? Nej tack! :p Krigsmuseet ska det bli i alla fall, mycket längre än så har vi inte kommit i planeringen än.

Haha, jo visst är det mycket moppar i Vietnam men Ho Chi Minh är ju extremt :p Självmordsuppdrag att korsa gatorna där :p
Och gällande tunnlarna behöver man ju inte gå ner :p

Tror att vi var på det museet, men inte säker. Kan ju finnas flera :)

Jo, jag har förstått att det är halvkul att korsa gatorna, men jag har också fått info om hur man gör. Man går, sakta, så kör de runt en... ;) Spännande värre!

Haha, exakt! Det är bara att gå och försöka hålla lite ögonkontakt så man ser vad de tänker hitta på :p

Hm, jag minns knappt vad vi gjorde i Saigon faktiskt. Var på någon marknad som låg mitt i stan, i en byggnad. Och så något krigsmuseum(troligtvis samma då) och så tunnlarna. Vi var inte där så många dagar tyvärr utan fortsatte upp till Mui Ne sen(som var ett riktigt schyst ställe!)

Nä, det blir inte så många dagar för oss heller, så blir nog inte svårt att fylla tiden med nåt. :)

Håller på att planera Kambodjaresan nu också! Och så blir det troligtvis Bangkok snart också. Så ska vi försöka hinna med Malaysia och Indonesien också... Helt plötsligt känns två månader som väldigt kort tid, haha! :p

men du måste väl gå och kolla på den döda kommunisten? hade jag lätt gjort! och så gå på krigsmuseet som ska vara jättebra.

Vem? Och vart finns han? Jag har alldeles för lite koll på Ho Chi Minh, så tar jättegärna emot tips som sagt! :)

Tja, jag antar att Niffe snackar om snubben staden är döpt efter :D

Stämmer bra det! En kompis till mig var just i Vietnam en vända och hon älskade det! Sa att hon inte fattar hur så många kan åka dit utan att faktiskt SE riktiga grejer, finns tydligen massa intressant.

Hahaha ja, så kan det ju vara! :D Tyvärr finns han i Hanoi och dit ska jag inte...
Aha. Synd! Jag har så dålig koll på SOA så jag vet verkligen iiingenting om var nånting finns där :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
701
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 628
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka