Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Vi bor i Traneberg, och trivs så bra! Och självklart ska ni få se bilder, bara det blir ordnibg på torpet.

Hallå tuuut, är det ingen som har något roligt att dela med sig av?
Jag försöker att inte plugga och det blir så HIMLA SVÅRT när ni inte skriver något.

Det går framåt, vi kommer bättre och bättre överens för varje dag! Tog premiärfallet i helgen dock, men det var inte hästens fel :D

Jag är också lite småsjuk men är på jobbet iaf. Tjock hals, fryser, småsnorig och ont i ryggen. Känns som jag har feber men det har jag inte. Hade egentligen velat vara hemma och sova idag :p Vaknade 3.30 med dubbelt så tjock hals som vanligt typ...

Åh fy! Hoppas att du kryar på dig snart! Jag var sjuk för två - tre veckor sedan och är fortfarande jättesnuvig.

OCH NÄR FLYTTARU?! Hur går det med jobb? Komsi komsi!

Det gick bra, lite skrubbsår bara! Han är runt 165, lite över tror jag!

Evvan: Hoppas du inte åker på samma som jag haft, det här är tredje dagen jag är nerbäddad nu, sen får det räcka!

Du får göra en anmälan så kommer jag och utreder på studs!
:D

Själv ska jag snart iväg till skolan och diskutera uppsats med vår handledare. Superpepp. Inte. :p
Sen skola till 17, träning efter det och sen middag med tjejerna i klassen och efter det musikquiz(om någon mer än jag orkar med att, vilket jag inte tror :() så dagen känns bra. Imorn skola till 12, sen HELG!

Jo, jag åker till Vietnam imorgon! :D Och flygbiljett samt hotell i Kambodja är bokat till mitten av november!

Andan: Kul att det går bra med hästen, men tycker nog att du ska försöka hålla dig på honom, fallet låter onödigt högt!

Evvan: Krya på dig!

Jag ska göra mitt bästa! :D Håller med om att fallet är onödigt högt, är glad att jag inte köpte en större häst!

Jag flyttar till jul :)

Går hem från jobbet om en timme... Fixar inte eftermiddagen. Mår blä! Och jag fryser mer än vanligt. Ska åka hem och bädda ner mig med min elfilt... Och hoppas att jag mår bättre imorgon. Tänkte ju ta mig upp till Stockholm imorgon, med bil för första gången, så vill inte ha feberfrossa nu.

Alltså orkar inte med ditt jäkla resande. DET ÄR INTE RÄTTVIST!!!

Men tro mig Heddur, jag har ett ess i rockärmen. Skrattar bäst som skrattar sist, julgrisar kan också ha fuffens och hemligheter för sig!

Låter som en bra idé att åka hem och vila! :)
Och vad spännande det är med våra flyttar! :D

Min första möbel har flyttat hem till E nu så den ska vi montera ihop igen i helgen eller början på nästa vecka :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
701
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 628
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka