Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hallå tuuut, är det ingen som har något roligt att dela med sig av?
Jag försöker att inte plugga och det blir så HIMLA SVÅRT när ni inte skriver något.
Jag är också lite småsjuk men är på jobbet iaf. Tjock hals, fryser, småsnorig och ont i ryggen. Känns som jag har feber men det har jag inte. Hade egentligen velat vara hemma och sova idag Vaknade 3.30 med dubbelt så tjock hals som vanligt typ...
Du får göra en anmälan så kommer jag och utreder på studs!
Själv ska jag snart iväg till skolan och diskutera uppsats med vår handledare. Superpepp. Inte.
Sen skola till 17, träning efter det och sen middag med tjejerna i klassen och efter det musikquiz(om någon mer än jag orkar med att, vilket jag inte tror ) så dagen känns bra. Imorn skola till 12, sen HELG!
Går hem från jobbet om en timme... Fixar inte eftermiddagen. Mår blä! Och jag fryser mer än vanligt. Ska åka hem och bädda ner mig med min elfilt... Och hoppas att jag mår bättre imorgon. Tänkte ju ta mig upp till Stockholm imorgon, med bil för första gången, så vill inte ha feberfrossa nu.
Hästnyheter De har inte synts till på de internationella banorna sedan i juli förra året. Men på torsdagen gjorde Tinne Vilhelmson Silfvén och Hyatt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.