Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Gud så skönt. Mmm...
Jag har njutit av en brasa i öppna spisen och längtar som en tooook tills jag sitter i mitt eget hus framför min egen öppna spis, med världens mysigaste brasa och en kopp te. :love: Nu har jag världens bästa glöd och är besviken på att jag inte har marshmallows hemma.

Låter himla mysigt!

asgött var det! Min massör är sjukt duktig, och jättetrevlig med, så vi tjötar och skrattar massor samtidigt :)

Äntligen hemma! Men det har varit en bra kväll ändå. Faktiskt riktigt trevligt!
Men jag är helt slut nu. Tur det bara är en jobbdag kvar av veckan!

Öppen spis är det bästa som finns!

Och apråpå det bästa i världen så kommer snart Killaloe hit och håller mig sällskap i helgen :love: Herr Bus är såklart också med!

Men du är också välkommen!! Kom'ba! Jag har glass och choklad och Idol (!) och ett helt hus för mig själv (typ).

Kränkt?! Jag om nån är kränkt!

Jag jobbar helg om två veckor igen, välkommen välkommen. ;)

Alltså... Det blir nog mysigare än du tänkt dig. Killaloe skickade just lite obehagliga (?) önskningar om natten på FB... Jag skulle sova med ett öga öppet om jag var du! :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
699
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V