Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Jag har druckit öl och whisky sour ikväll. Och rökt vattenpipa. Det borde säga allt.

KL
Har under torsdag och fredag umgåtts med en sjuuuukt snygg kille från Skottland. Snygg, muskler, massa tatueringar och rolig dialekt=kan ej bli bättre. Synd att han bor i Skottland. :arghh:

Vad gör ni andra nu i helgen? :)

Idag, eller nu är det igår, var jag på NM i fälttävlan på Flyinge tillsammans med dotter och min-vad-det-nu-är. Mycket trevligt men tyvärr skulle han jobba på eftermiddagen så det blev inte så många timmar.
Natten till idag hade han och jag någon sorts konversation via FB-chatten där vi sov och messade om vartannat. Det höll vi på med till typ 5.30 imorse :p

Åh vad roligt med fälttävlan! ¨

Jag spenderade min lördagkväll med att facebookstalka skotten istället för att plugga... :angel:
Ungefär såhär kände jag mig:
tumblr_m5p3yugecm1rrl2h5o2_r1_500_523ea12f9606ee620e79acbb.gif

Så var det söndag igen... Har visserligen en kort arbetsvecka framför mig, eftersom vi åker till London på fredag! :) Så idag kändes det inte lika tungt att skiljas åt...

Idiotiskt nog sitter jag och kikar på annonser. Och hittar en pålle som jag vill ha. Men jag fattar ju att jag inte kan köpa häst just nu... Önskar att jag var rik. Eller åtminstone kände någon man kunde dela pållen med alternativt ha hand om den tills jag flyttat och vet hur allt ordnar sig med jobb och annat framöver :p

Åh, jag var och kollade på DM i bruksridning och brukskörning idag :love: Passade på att klappa lite på en görsöt svart nordsvensk vid namn Valle. Man blir ju allt lite sugen... Men det finns annat i planeringen nu, och man kan alltid skaffa häst sen när ekonomin är mer lämpad för det. :)

Det var också skördemarknad och det var SÅ roligt! Fick med mig tre sorters honung hem (honungsagalen!), grovt bröd, kravmärkta ekoägg, havtornsgelé och en handkräm gjord på naturliga råvaror. :) Killaloes pälsbeklädda partner fick nog mest uppmärksamhet på hela marknaden dock. :D

Det jobbiga är att just den hästen jag fastnade för skulle jag faktiskt ha råd att köpa :p Men tiden är ju inte den rätta just nu, när jag planerar att flytta osv. Därför skulle det vara så bra om man kände nån som kunde "förvara" den ett tag :D

Vad kul med DM, och skördemarknad! Mysigt att sniffa häst...

Själv har jag suttit och planerat veckans idrottslektion. :p

Ja, det är svårt att hålla sig borta när man har råd. :p

1887: Hur mysigt som helst! Musikanter, mycket folk, mycket hundar och härliga produkter. :) Det var mulet och duggade ibland så helt okej väder. Nästa helg åker jag hem och lämpligt nog är det höstmarknad där då. :D Ska dock försöka att inte köpa mer honung nu, haha!

Är jättesugen på att ha biodling sen i trädgården. Har tyckt det verkar svårt/krävande men jag tror det kan vara värt det... :) Pappa vet ju hur man gör men jag kommer nog se ut såhär i början: :nailbiting:

Senast ändrad:

Min helg har haft sina ups and downs kan man säga! Mest up var en väns 25-årsfest igår där jag även fick träffa flera andra gamla vänner, good times!

Idag var jag först med en kompis på tävling. Det är konstigt hur det kan vara så enkelt att ta sig ur sängen och så härligt att åka iväg halv sju en söndagmorgon, men hästar är hästar, så är det bara!

Sen väl hemma idag blev det en lite downside, :down: då jag återigen lyckades skära mig i fingret. Jag borde verkligen inte få handskas med knivar! Så nu har jag besökt jourcentralen och fått såret igenlimmat (ja, det finns ett lim som man kan limma sår med, hade jag ingen aning om förrän idag!).

Sett Monica Z med mamma också, GÅ OCH SE DEN, svinbra film! :up:

Ah, härligt!

Jag är ledig en del i veckan förresten, om du har någon tid över och har lust att ses :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
699
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V