Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Ja men JÄTTEGÄRNA. Melancholia var så bra så jag funderar på att se den ikväll igen. Det var de mest välspenderade timmarna på hela veckan. Näe, på hela året rent av!

:cautious:

Själv ska jag ägna resten av mitt liv åt att se melancholia på varje ledig stund och fortsätta bli lika förvånad varje gång planeterna krockar och varje gång jag upptäcker att det är inspelat på tjolöholm :D

Alltså jag fattar inte hur kan folk inte gilla jazz? Eller ja, det är väl nån slags jazz/blues jag lyssnar på, det är rätt blandat. Men det är ju så bra! Det är inget jag lyssnar på varje dag, men särskilt nu på hösten är det verkligen hemmamys, perfekt bakgrundsmusik medan man pysslar med nåt.

Kanske bör tillägga att det är främst amerikansk jazz, den svenska har jag dålig koll på förutom Esbjörn Svensson.

Ja men JÄTTEGÄRNA. Melancholia var så bra så jag funderar på att se den ikväll igen. Det var de mest välspenderade timmarna på hela veckan. Näe, på hela året rent av!

:cautious:

Gud, jag trodde du var seriös först.
Den är bara SÅ JÄVLA DÅLIG. :p

Ska du inte följa med på kulturevent och diskutera melankolin i Melancholia??? :eek: Jag är chockad.

Och jag har glass på tangentbordet... det är något kladdigt, trots att det är avtorkat.

Njae, jag hoppar nog det tror jag.
Såg inte ens mitten av filmen utan bara början och slutet. Haha.

Åh, glass...

Idag har jag ätit frukost bestående av en baguette med ost och marmelad, en croissant med ost och marmelad, te och juice. Sen åt jag chips och godis till lunch. Och sen popcorn till kvällsmat.
Nyttig tjej!

Jag tror det uppstod nån slags envishet här, plus att beskrivningen sa att det skulle handla om relationer och att en planet skulle krocka med jorden. En viss person väntade ivrigt på kollisionen och sci-fi vinkeln (ej jag eller Killa), som dock ej aldrig inföll. Förutom sista 30 sekunderna.

Vi skulle nog ha kollat på Hur många lingon finns det i världen istället. :p

Det var pecannötkolaglass och den var SÅ GOD! Spring och köp, det är värt det. :D

Alltså jag fattar inte hur kan folk inte gilla jazz? Eller ja, det är väl nån slags jazz/blues jag lyssnar på, det är rätt blandat. Men det är ju så bra! Det är inget jag lyssnar på varje dag, men särskilt nu på hösten är det verkligen hemmamys, perfekt bakgrundsmusik medan man pysslar med nåt.

Kanske bör tillägga att det är främst amerikansk jazz, den svenska har jag dålig koll på förutom Esbjörn Svensson.
Nä.

Bara.

Nä.

(Men jag gillar dig ändå!)

Det som är så himla bra med den regeln är att man kan byta ut fantastisk mot valfritt adjektiv, så gäller den ändå! :D
Nu är ju du visserligen alltid fantastisk tycker jag, men om till exempel undertecknad ska applicera detta på sig själv: "Men jag ju grinig å andra sidan. Då får man vara onyttig. :D"

(Mysterium att jag är tjock...? :confused:)

Åh, du är snäll! :love: Men jag har legat på soffan nästan en hel vecka (först vältrandes i självömkan, sedan sjuk på riktigt) och känner mig extremtjock för tillfället... :yuck:

Men jag ska göra nåt åt det. Typ imorgon. Imorgon är min favoritdag. :angel:

Imorgon är min favoritdag med. Förutom imorgon, eftersom jag mår så pissigt. Men måste vara bättre imorn iaf, för då ska jag rida en lite fin röd ponnydam!

Och du, jag är inte snäll(eller jo, det med) utan ärlig! Du är bra du! Och så SNYGG!

Själv får jag alltid en "O_o" när jag säger att jag älskar att dricka whisky och lyssna på jazz. Gubbvarning på det tydligen...

Ungefär som när jag säger att jag gillar att ta en whisky och se på På Spåret på fredagkvällarna...

Jag fick en rejäl pik från min far i lördags kväll också. Vi hade varit ute ett gäng och ätit, druckit öl och rökt vattenpipa (:D) och utanför huset hemma sen mötte vi några killar i 18-års åldern varav en är son till en vän till pappa så de bytte några ord, sen tittar pappa på mig, flinar och frågar "Känner du dig gammal nu när du går hem samtidigt som ungdomarna går ut?"

Tack för den, liksom.

Äsch, den här gamla trasan... :o

Åh! Röd ponnydam! :love: Hoppas du mår bättre idag och att lektionen går bra!
Jag är så sjukans hästsugen nu, igen. Wäääh. Men det går ju bara inte rent ekonomiskt, jag vet ju det.

Lite så. Framför allt med tanke på att jag tyckte klockan var mycket och jag var skittrött... :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
700
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka