Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag haft råd hade jag SÅ kommit. Hur coolt hade inte det varit? Minibuketräff i Singapore.Kom hit! Här finns det visserligen inte heller mat hemma, men det behöver man inte ha eftersom man kan äta lika billigt ute på rätt ställen... Så skulle jag kunna ge dig må-bra-terapi i form av värme, pool, god mat, fina vyer, trevliga barer/restauranger, kul shopping och mysiga marknader bl.a. Det jag inte kan fixa kan garanterat kineserna här, det där med må-bra-terapi är deras grej!
Sleepan: Krya på dig!
Dags att börja sukta efter ett slott att bo i tror jag bestämt! Du kommer att bli RIK!
Hurra!Haha
Ja, lite jobbångest men mest allmän ångest. Eller nej, inte ångest, men jag mår inte bra igen. Det har varit väldigt mycket bergochdalbana sedan jobbet rök, och nu är det mycket ner. Men jag ska till VC på onsdag, äntligen.
Mycket coolt. Och trevligt!
Håller tummarna för att du kan få adekvat hjälp på vårdcentralen! Det kan hjälpa otroligt mycket. Och det är helt okej att behöva lite hjälp någon gång ibland.
Säg till om du behöver hjälp med något (förutom den stående inbjudan att bo på vår soffa med en autistisk och kelsjuk katt att trängas med). Du får en peppkram i alla fall så länge.
Åh men usch, hoppas verkligen att VC kan hjälpa dig! Förstår att det gick nedåt med måendet efter det där med jobbet, det hade nog alla känt! Så tråkigt när det äntligen kändes som att det blev lite bra för dig!
Bra att du skall till VC iaf! Hoppas de kan hjälpa dig![]()
Förresten skall jag ha hoppträning på klubben på onsdag kväll, om du har ork kvar hade det varit jättekul om du ville komma!
åh men så HIMLA FIN!