Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Gick det bra med tentan åtminstone då, mitt i allt elände?

Ja, lite jobbångest men mest allmän ångest. Eller nej, inte ångest, men jag mår inte bra igen. Det har varit väldigt mycket bergochdalbana sedan jobbet rök, och nu är det mycket ner. Men jag ska till VC på onsdag, äntligen.

Kom hit! Här finns det visserligen inte heller mat hemma, men det behöver man inte ha eftersom man kan äta lika billigt ute på rätt ställen... Så skulle jag kunna ge dig må-bra-terapi i form av värme, pool, god mat, fina vyer, trevliga barer/restauranger, kul shopping och mysiga marknader bl.a. Det jag inte kan fixa kan garanterat kineserna här, det där med må-bra-terapi är deras grej! :D

Sleepan: Krya på dig!
Hade jag haft råd hade jag SÅ kommit. Hur coolt hade inte det varit? Minibuketräff i Singapore.

Håller tummarna för att du kan få adekvat hjälp på vårdcentralen! Det kan hjälpa otroligt mycket. Och det är helt okej att behöva lite hjälp någon gång ibland.

Säg till om du behöver hjälp med något (förutom den stående inbjudan att bo på vår soffa med en autistisk och kelsjuk katt att trängas med :angel: ). Du får en peppkram i alla fall så länge.

Åh men usch, hoppas verkligen att VC kan hjälpa dig! Förstår att det gick nedåt med måendet efter det där med jobbet, det hade nog alla känt! Så tråkigt när det äntligen kändes som att det blev lite bra för dig!

Jag har ju en vän som bor i Singapore nu, och hon är mycket fascinerad över alla förbud. Typ att man inte får ta in tuggummi i landet ens? Och att alla förbud kommer med en dyr böter.

Dags att börja sukta efter ett slott att bo i tror jag bestämt! Du kommer att bli RIK!

Tjohoo! Gött :) Lagom till födelsedagen med ;) blev lite inspirerad till en liknande födelsedagsvecka som Undret hade, men lyckas nog inte lika väl :angel: Men lite kul skall jag nog få till iaf!

Ja, lite jobbångest men mest allmän ångest. Eller nej, inte ångest, men jag mår inte bra igen. Det har varit väldigt mycket bergochdalbana sedan jobbet rök, och nu är det mycket ner. Men jag ska till VC på onsdag, äntligen.

Bra att du skall till VC iaf! Hoppas de kan hjälpa dig :)
Förresten skall jag ha hoppträning på klubben på onsdag kväll, om du har ork kvar hade det varit jättekul om du ville komma!

Nu har jag dressyrat på en liten ponny. :D
Inte den röda som jag trodde för hon hade fått ett sår som lett till ett svullet ben :(

Men men, den lilla fläckiga herren jag fick rida var mycket trevlig och nu är jag TRÖTT.
Ska fortsätta äta massa kolhydrater och göra popcorn till Ensam Mamma söker.... :p

Tato.jpg

Så söööt! :D

Födelsedagsveckor är bäst! Min blir dessutom förlängd då mannen var sjuk på söndagen så vi la den dagens aktivitet under en helg senare i oktober istället och gjorde annat trevligt igår (som att sova till lunch, äta brunch på stan och sedan shoppa för lite födelsedagspengar, sova på soffan under eftermiddagen och sen göra stallet tillsammans på kvällen).

Det är dock så sjukt SVÅRT att sluta fylla år då man har gjort det i en hel vecka, vill fortfarande rättfärdiga en extra fantastisk och trevlig och mysig vardag med min födelsedag... hur länge är det en legitim ursäkt tro? :angel:

Mycket coolt. Och trevligt!

Det får (måste!) bli en Sverigeträff någon gång i väntan på att cashen ska rulla in. :)

Håller tummarna för att du kan få adekvat hjälp på vårdcentralen! Det kan hjälpa otroligt mycket. Och det är helt okej att behöva lite hjälp någon gång ibland.

Säg till om du behöver hjälp med något (förutom den stående inbjudan att bo på vår soffa med en autistisk och kelsjuk katt att trängas med :angel: ). Du får en peppkram i alla fall så länge.

Ja, jag hoppas det också. Att inte bara bli avfärdad utan lyssnad på, hoppas jag.

Och åh vad du är snäll! :)

Åh men usch, hoppas verkligen att VC kan hjälpa dig! Förstår att det gick nedåt med måendet efter det där med jobbet, det hade nog alla känt! Så tråkigt när det äntligen kändes som att det blev lite bra för dig!

Jaa, alltså det har ju varit rätt bra under sommaren. Rätt få "ner-dagar" på länge. Men sedan var det så lite som krävdes för att allt skulle bli jobbigt, inte bara jobbet. Och det säger ju mig att det fortfarande inte står rätt till där bakom heller.
Ett tag kändes det lite som ett "straff" för att jag äntligen vågade tro på att det vänt. Jag förstår ju också att det inte fungerar så i verkligheten, men det är lätt att falla i de tankebanorna... :(

Bra att du skall till VC iaf! Hoppas de kan hjälpa dig :)
Förresten skall jag ha hoppträning på klubben på onsdag kväll, om du har ork kvar hade det varit jättekul om du ville komma!

Åh, det hade varit så himla roligt! Jag är bokad på jobb (yay) på onsdag kväll så jag kan inte då, men gärna en annan gång. :)

haha, jo, får se hur mycket det blir av min, men ser fram emot privat (med tre vänner) hopplektion på onsdag iaf :D

haha, kanske inte att du kan skylla på födelsedagen hur länge som helst, men lite vardagslyx skall man unna sig. Det vill jag minnas att min terapeut sa till mig iaf :angel: :D

va typiskt, men säger till nästa gång det blir nog en till lite senare på terminen! Annars får du gärna följa med till en vanlig lektion med :)

Alla får plats hemma hos oss (hem-hemma) :banana: Om vi vill Sverigeträffas, alltså.

Sleepan: Supersöt ponny ju!

åh men så HIMLA FIN!

och Ceta, Chili & Lården:

Ellerhur! Så söööt! :D Och riktigt trevlig som sagt.
Hade dock velat rida lite mer självständigt så man fått honom lite mer med på noterna, men men. För att vara första gången på ny ponny var jag nöjd :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
701
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka