Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Jag förstår dig, sistah.

Min kompis som är ett (1!) år yngre än jag berättade om sin utekväll häromdagen. Hon ba' "Jaa, och så var jag hemma vid 03.30. Så det blev inte så sent ändå."

Då kände jag mig friggin' uråldrig.

Mm, röd ponnydam! :love:

Mår sådär dock. Skippade lektionen i morse, vilken var obligatorisk men jag mådde skit. Sov till nu, så jag tror jag behövde det :p
Har praktiskt tenta vid 15 som jag måste gå på, så det kändes som en bra plan att göra så här ändå...

Det tycker faktiskt jag med! Jag har ju ändå aldrig riktigt gillat det där med nattklubb och dansgolv till tre på natten, klart trevligare att sitta och ta några öl på nån mysig pub/bar/uteservering med trevliga människor och gå hem och somna i soffan vid tolv! :D

Lätt! Jag har nog festat min beskärda del. Time to move on. ;)

Och nu är det ju såhär att vi bara har ettan, tvåan, fyran och sexan (fast jag kollar aldrig på sexan) på tv. Och nästa vecka ska det börja nån serie som heter Vikings. En karl som verkar ha huvudrollen ser så jäkla het ut! :d God damn. Och på onsdag börjar Bonde söker fru. Hösten är härmed räddad. :D

Åh, det är den serien där Bill Skarsgård är med. Har två första avsnitten på datorn men har inte fått tummen ur och tittat på dem än.

Tack, det känns som en klok idé. Nu frukost /lunch, sen sova lite till tror jag... Hurra.

Mår du bra nu?

Krya på dig!

Verkar vara allmän sjukstuga i världen just nu, tror att hälften av alla var sjuka redan i lördags :( skickade mannen till jobbet idag trots att han inte kände sig särskilt kry med motiveringen att det kan vara bra att de får se att han faktiskt är sjuk innan han eventuellt är hemma ett par dagar, då det annars kan verka misstänkt att en förkylning plötsligt och lämpligt infinner sig samtidigt som vi ska flytta :cautious:

Hurra! Åh, den som ändå hade mat hemma ;).

Nä. Är inte så tokförkyld längre, men mår riktigt kasst av andra anledningar.

Jag har haft en lugn förmiddag, skulle egentligen upp och rida i ottan men när jag skulle ta in hästen så hade jag inte hjärta. Han gick i sin stora gräshage och såg så fruktansvärt nöjd ut med livet, och imorgon ska han flytta ner till sin vinterhage istället (som visserligen är helt acceptabel men rejält åtgången i backen efter att de ställde in en för stor flock i den i somras som betade ner för hårt). Så jag tänkte att han kan få njuta ostört av sista dagen på rejält bete.

Men nu är det dags för seminarie på två vetenskapliga artiklar, tjoho... eller något. Känner mig hemskt förberedd efter att ha suttit mellan 23.30 och 01.00 igår och förberett mig :meh:

Åh, höstmys! Det är tur att jag kan fejka sånt här i alla fall, eftersom min hjärna inte har förstått att det är apvarmt ute även när det är grått och blåsigt, så drar man på AC:n ordentligt när det är sånt väder ute kan man få liiiite höstkänsla i soffan med en kopp te... Så länge man ger fan i att gå ut, då försvinner det, liksom. :D

Hurra! Åh, den som ändå hade mat hemma ;).

Nä. Är inte så tokförkyld längre, men mår riktigt kasst av andra anledningar.

Kom hit! Här finns det visserligen inte heller mat hemma, men det behöver man inte ha eftersom man kan äta lika billigt ute på rätt ställen... Så skulle jag kunna ge dig må-bra-terapi i form av värme, pool, god mat, fina vyer, trevliga barer/restauranger, kul shopping och mysiga marknader bl.a. Det jag inte kan fixa kan garanterat kineserna här, det där med må-bra-terapi är deras grej! :D

Sleepan: Krya på dig!

Låter ganska klokt ändå faktiskt, så kan han gå hem under dagen om han inte är okej.

Lårdo: MM, ganska fint med matlåda. Har dock ingen annan mat så det suger ju. Eller jo, ägg. Typ.

Ogillar att du inte mår bra! :( Jobbångest eller vad är det som tynger dig? :(

Heddan: Tack! Jag jobbar på det!

Man kan ju köpa Lycko-olja! Eller Tur-olja kanske det hette? Bara att använda på allehanda sätt. Att stryka på bilen så den inte ska gå sönder var nog det bästa användningsområdet tycker jag. :D

Oh ja, för att inte tala om alla lyckoamuletter och beskyddare och röda tröjor och åttor och allt vad det är... Finns många sätt att förbättra livet på här! ;) Bara en sån sak att om du råkar (får absolut inte ske med flit alltså) trampa i hundbajs så innebär det att det är stora pengar på väg. Så det finns liksom inte ens nån anledning att vara sur över hundskit under skon! :D

Åh, jag trampade i bajs i morse! :D (den meningen trodde jag aldrig skulle följas av en glad smiley :p)
Så jag skall få löneförhöjning nu då? :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
700
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2