Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Igår var ju bra, iaf de två som gick vidare! Raptjejen gillade jag jättemycket, men killarna har varit rätt trist hittills.

Ja, raptjejen är bäst i livet!

Lorden: Bra val! Lätt att bara klicka på sig, och gott att äta upp. Jag kan ha en ketchupflaska redo vid din plats.

annars tänker jag att jul-tema hade varit rätt klockrent på ditt bröllop :angel:

lillelorden: jag väntar fortfarande på alternativet till regnbågsbröllopet.... :p

red-christmas-wedding-dresses-winter.jpg

Hittade genast den här.

Jag ser inga kroppsdelar den inte är smickrande för!

Addan: Ah, förstår att du är slut! Har det varit nån nöjesgrej med jobbet eller arbete hela kvällen?

Jag kom också precis hem, har varit och sjungit i kören. Sjukt roligt! Nästan gåshud när alla 4 stämmor sitter där de ska.

Word på fin körkänsla! Har varit och testat en kör här i nya staden i kväll. Ingen gåshud idag tyvärr för de höll på att öva in massa nya grejer men det kommer nog! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
699
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V