Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Grundläggande behörighet = de kurser som alla gymnasieskolor måste låta eleverna läsa (dvs. de som ingår oavsett vilket program du går). Har jag för mig i alla fall.

Grattis Undret! Låter som du haft en bra start på födelsedagsveckan. ;)

Imorse när vi åkte ut med båten var det alldeles dimmigt och det rykte från sjön, solen strilade genom molnen och absolut vindstilla. Sådana mornar är magiska. Att glida ut med båten i tystnaden (innan vi startar motorn...) på en spegelblank sjö. Livet!

Dock är det sjukt kallt redan. Hu.

Grattis på födelsedagen! :D

KL
Ni skriver så mycket så man inte hinner med. Men jag kan i alla fall meddela att den första helvetesveckan efter the breakup är sluuut och jag klarade av den och nu känner jag mig helt okej. Känner mig riktigt glad och tillfreds faktiskt. Men jag får lite dåligt samvete över att jag inte var ledsen längre än en vecka... :o

Det ska du såklart inte ha. Men det är också vanligt att man svajar något i sina känslor och kanske svänger du tillbaka till att vara ledsen igen. Eller så fortsätter du bara vara glad. :) I vilket fall, det tyder ju på att det verkligen var rätt beslut att fatta!

Frikyrklig bokstavstroende amerikansk abortmotståndare som vigselförrättare? De säger ju JA till LIVET! :D
Hehe! Okej, jag tar tillbaka mitt tema. Något jag gillar mer än livet är mat. Jag kanske ska ha ett temabröllop om mat. Om det behöver vara mer specifikt kan jag tänka mig tema POTATIS eller eventuellt tema CHIPS.

McFlurry: Helt fantastisk video, helt klart något för Chilis brudgum!

Undret: Låter som en fantastisk start på veckan, älskar Gyllene Prag! Och grattis här också!

Hehe! Okej, jag tar tillbaka mitt tema. Något jag gillar mer än livet är mat. Jag kanske ska ha ett temabröllop om mat. Om det behöver vara mer specifikt kan jag tänka mig tema POTATIS eller eventuellt tema CHIPS.
Jag kan verkligen se det framför mig.
Marilyn-05.jpg

Superläckert! Har googlat och googlat men hittar INTE EN ENDA KLÄNNING gjord av chips?! Fattar inte. Hittade en gjord av sushii dock, det kan jag också tänka mig.

Och alla gäster måste ha ätbara kläder? Tänk vad du sparar in i matkostnader!

Alltså. Mitt enda kvällsnöje här i lilla Ryd är Idol, som jag egentligen inte brukar titta på. Och ikväll sjunger killarna så himla dåligt! Snacka om att man blir frustrerad.

Bra idé! Man får helt enkelt äta upp det man kom i!

Ja, alltså, väljer inte folk väldigt tråkiga låtar i idol i år? Satte på teven precis nu, men i går och i måndags var det helt hopplöst att lyssna på!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
699
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V