Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

*Kl*

Jag kanske inte ska jinx:a något men jag hoppas ha hittat mig en KK iaf. Blir det så är det dessutom en KK att umgås med, vilket jag gillar :)
Yngre än jag men det skadar inte. Jag ser nog yngre ut än vad jag är eftersom jag får visa leg för både alkohol, cigaretter, snus och nässpray ... :p

Var det i någon park i lördags kväll? Vi gick förbi där när vi hade käkat i så fall!

LadyCovergirl: Härligt! Och jag har hört att åldern är bara en siffra :D

KL

Haft en underbar semester so far. Sista veckan nu, och jag ska bara ta det lugnt. Njuter!

Jodå, så himla ung är han inte men åtminstone fyra år yngre än jag :) Å andra sidan kompenserar han nog genom att vara typ tre decimeter längre än jag och jag är inte särskilt kort :D
Vi får väl se hur det går med det hela. Han har åtminstone sovit hos mig de två senaste nätterna. Dock är våra arbetstider inte riktigt kompatibla vilket är lite trist.

Ha en bra sista semestervecka! :banana:

Japp, det var vid Norra Bantorget. Var nog rätt svårt att missa då det var rätt mycket stohej :D Men det var kul. Betnér, Batra, Schyffert m.fl., väldigt trevligt trots lite ostadigt väder!
Ha en skön sista semestervecka nu, njut! :D

Åh vad roligt med flytt! Grattis! :)

Evvan, så härligt att det känns så bra med nya jobbet! Underbar känsla när man hamnat rätt och det känns i hela kroppen :).

KL

Jag har inte börjat plugga och det känns så rätt, så rätt. Jag trivs faktiskt riktigt bra på jobbet nu och blir förmodligen erbjuden ett vikariat vilket känns fantastiskt bra. Chefen och jag ska diskutera, men det lät som om det är ganska klart att det är jag som ska ha viket, det är mest detaljerna som ska diskuteras. :)
Planen nu är att jobba hösten ut och sedan kanske äntligen resa lite i vår, hoppas att det går i lås nu och att inga oförutsedda utgifter sätter stopp för't.

Är det förresten någon mer än jag som redan börjar få lite ångest inför vintern? :P Jag orkar inte med en sådan vinter till som förra årets känner jag. Hu...

Härligt att du trivs på jobbet och att beslutet känns bra! Vad är det du jobbar med nu?

Ångest inför vintern har jag inte, tänkte dra till Singapore i höst, så jag ska förhoppningsvis ladda upp med tillräckligt mycket sol och värme för att klara den. :p

ååååååh, vad fett! För ett långt tag eller bara hälsa på päronen på semester? :D

Jag jobbar kvar i hemtjänsten. Ja, det känns grymt bra och jag tror att halva lyckan är bara att ha fattat ett beslut.

Ses vi i helgen förresten? :)

Tre månader, om jag inte tröttnar tidigare. ;)

Ja, bara jag blir ordentligt frisk och hittar sovplats. :)

Kul! Hemtjänsten is the shit! Var jättejobbigt den dagen jag insåg att nu när jag börjat mitt "riktiga" jobb (känns fortfarande konstigt att säga så haha) så kommer jag aldrig mer jobba i hemtjänsten, efter 7 år till och från.

KL

MEN, nya jobbet känns toppen! Väldigt glad att jag bestämde mig för att flytta för gudars vad trött man är när man kommer hem på kvällen. Och att gå upp innan sex varje dag, eh nej tack :p Så på söndag går flyttlasset och allt känns skitkul! :D

Vad härligt att det känns bra med jobbet!

Jag älskar också mitt nya jobb! Eller, ja. Jag älskar delen som ligger i förskoleklass. Det är dock några procent som är placerade på fritids också och det är aptråkigt... Men jag älskar mitt jobb fram till kl 13 varje dag :p

Inte stället, men jag ska ju bo hos mina föräldrar... ;) Vet du nåt mer om när du kommer hit?

Ja men du måste ju inte vara med dem jämt. ;) Nej inte än. Måste kolla vilka datum det var igen, men det beror väl på hur långt jag kommit med målandet tills dess, så det blir nog ett sista-minuten-beslut. :)

kl

Hej flickor! Är hemma från jobbet idag :( första ordentliga förkylningen för terminen, men det kommer nog fler :grin:

Har ju inte skrivit något alls om dejtandet i tråden, men det fortgår iaf även om han är bortrest denna veckan. Nästa vecka åker jag till Frankrike, så hoppas vi hinner träffas lite i skarven mellan resorna iaf :angel:

Vad kul att det rullar på! Och vad underbart med Frankrike. Vart ska du och vad ska du göra?? Krya på dig!!

Åh, så roligt!

(Inte förkylningen då, men ja... du förstår nog :D )

Hoppas att du kryar på dig, men låter insiktsfullt att tro att det inte är sista sjukdomen för hösten.

*kl*

Jag är i Berlin, som är väldigt fint. Kom hit igår, började med att sova middag eftersom vi hade varit uppe sedan alldeles för länge. Sedan åkte vi in till Mitte, promenerade runt, åt lunch, letade vintagebutiker men hittade dem inte, åkte till en annan del av stan, hittade en vintagebutik som sålde kläder per kilo, fyndade två klänningar och en blus för 13 euro, åkte hemåt och handlade mat på vägen och sen såg vi på en gammal Monroe-film och drack vin innan vi somnade tidigare än vanligt.

Idag ska vi leta efter flera vintagebutiker (nu utmärkta på våran lilla karta) samt gå på judiska museet och spatsera tills tårna värker. Eller göra något helt annat. Jag gillar det här med att man kan bestämma efter hand.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 659
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 925
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 373
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 702
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka