Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Om du inte känner för att plugga så gör det inte.Hoppas att det kan lösa sig för det.

Själv sitter jag som reserv till en massa utbildningar & jag gjorde en sen anmälan till en utbildning igår.Kändes galet då det var till fritidspedagog :p.

Men jösses vad kul!! Vart blev det? Stort GRATTIS!! :bump:

Får gratta dig extra på söndag då jag visst hittade dig i startlistan! Ska vara funktionär ;)

En 2:a i Hisings Backa. Bra förening, väldigt mysigt område (perfekt för katterna) och fräsch lägenhet (bara tapeterna som måste fixas i ett par av rummen och en dusch som ska bytas mot ett badkar i badrummet). Nära till busshållplatsen med ett par linjer som går in till stan på en kvart och nära utåt till områdena där det finns stall. Jag blev helkär redan när jag såg annonsen på hemnet första gången och det höll hela vägen.

Haha och jag som nyss försökte kolla hur det gick på Hemnet men inte kunde hitta den. Nu förstår jag varför.
Grattis! :D

Tack! Det gick så himla snabbt, budgivningen skulle vara klar imorgon och så ringde mäklaren redan igår kväll och sa att det var färdigt. Fördel deluxe är att den stannade en bit under maxtaket. Så lånen blir inte så stora som vi först räknade med och vi kan med god ro inreda som vi önskar. Sovrumstapeterna kanske dock blir kvar, mannen gillar dem och tydligen så ska man kompromissa ibland i relationer (har jag hört :angel: ). Tror dock att jag kanske kan finna dem trevligare med andra möbler, gardiner och textil samt nya knoppar på garderoberna.

Inflyttningsfest i oktober!

Jag vet inte..! Eftersom jag har varit ett nervöst vrak fram tills alldeles nyss (när papprena skrevs på och det faktiskt var klart) så ska jag åka till djuret nu. Så jag är inte klar i stallet än på ett par timmar. Hinner bli människa och pallra mig in till stan till The Sounds men vet inte hur mycket jag hinner innan det. Har du en plan? Vet inte alls vad mannen känner.

Nix, ingen plan alls förutom att jag ska se dem tänkte jag.
Måste dra och träna imorgon så jag ska nog inte dricka så vidare värst mycket heller :p

Grattis!:D
Var någonstans blir det?Blir ju väldigt nyfiken eftersom jag själv bor i Hisings Backa.
Jag ska med dra och se The Sounds med min man sen som aldrig har sett dem.
Man måste bara se dem ju speciellt om man aldrig sett dem innan för dem är grymma!

Antagligen månadsskiftet sep-okt. Du kommer att få närmare information inför eftersom jag antagligen kommer att ragga flytthjälp bland mina kära vänner.

Och tack allesammans! Den ligger vid Akkas Gata.

Ifall någon skulle känna sig minsta lilla ledsen eller bara inte så fantastiskt glad som man kan vara då det är fredag och allt, så tycker jag att ni ska titta på den här en liten stund. Det kan man även göra om man bara tycker om ulliga och gulliga små saker. Det tar verkligen all vett och sans ifrån en och man vill trots sin mångåriga erfarenhet av arten i fråga bara stoppa ner det lilla knytet i sin säng.

Grattis till lägenheten!!

Kl
Idag var första riktiga skoldagen. Har haft en fantastisk dag! 6-åringar är så sjukt underbara, älskar mitt jobb!!!

Härligt att det kändes så bra!

Undret: grattis till lägenheten!

KL

Sitter på bussen från Arlanda in till Stockholm nu, har varit en vecka i Spanien och haft det helt fantastiskt! Ville helst vända och åka tillbaka direkt!

Jag har vetat hela tiden att det är till förskoleklass jag vill komma, så det känns väldigt bra att äntligen vara där!

Jag är också på väg till Stockholm. Fast jag har precis passerat Norrköping så jag har en bit kvar... Är så jävla segt att åka buss, avskyr det. Men men. Om 1,5h är jag framme och imorgon ska vi på Raw Summer Fest med massor av rolig standup så det ska bli kul!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 659
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 925
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 373
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 702
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka