Sv: Separationsångest..
Var uppstod skadorna ifrån?
Under ridning eller i hagen?
O vart går den nu bara?
skulle fundera lite på det.
Det är viktigt att den får ngn form av stimulans både i kropp o själ för att inte "roa" sig mer än nödvändigt i hagen.
Med allt som du nu har berättat så köper inte jag att du överhuvudtaget har haft ngn form av sjukhage till den.
Å nu står du iallafall med en häst till som är skadad, vilket inte skedde i boxen.Helt enkelt för det var inte värt risken. Skaderisken var åt helvete för stor. Så stor att jag såg till att istället köpa mig tid.
Var uppstod skadorna ifrån?
Under ridning eller i hagen?
O vart går den nu bara?
skulle fundera lite på det.
Det är viktigt att den får ngn form av stimulans både i kropp o själ för att inte "roa" sig mer än nödvändigt i hagen.
Med allt som du nu har berättat så köper inte jag att du överhuvudtaget har haft ngn form av sjukhage till den.
Men sen ska jag faktiskt ta och prova det där med liten hage. Jag tror man kan få viss effekt av att begränsa ytan UTE, där hon i grunden är lugnare och 'tål mer', och om det inte riktigt är så lugnt som önskvärt så har jag ju hört nu att gummimakaren har en bra lösning fast just litenhagedelen frå vänta tills efter friskförklaring.