Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du snott min hunds saker?
Den kedjan är helt värdelös ur användarsynpunkt.Har du snott min hunds saker?
Haha min prick har likadant koppel och likadant täcke Och så önskar han sig en sådan kedja, fast rosa!
Bara den är snygg såDen kedjan är helt värdelös ur användarsynpunkt.
Går den sönder? Eller vad är problemet?Den kedjan är helt värdelös ur användarsynpunkt.
Det är den ju,bara jag som inte använder kedja om det inte är för funktionen.Bara den är snygg så
Men vaaaad är det där ?! det är iallafall ingen flat! Eller pudel, eller staffe..
På kort varsel kom denna lilla sötnos hem till oss
nej det tror jag inte,men har jag kedja på hund så har jag det för att hunden är ohållbar i tex vanligt läderhalsband,och jag vill att kedjan ska löpa snabbt o bra,det gör inte dom rektangla kedjorna.Går den sönder? Eller vad är problemet?
ChihuahuablandningMen vaaaad är det där ?! det är iallafall ingen flat! Eller pudel, eller staffe..
Bjäbbigt skit på snöre (inget illa ment)Men vaaaad är det där ?! det är iallafall ingen flat! Eller pudel, eller staffe..
Så santBjäbbigt skit på snöre (inget illa ment)
Okej. Jag har aldrig testat en kedja med raka länkar men jag kan tänka mig problemet. Den är ju snygg, därför vill jag ha den jag använder en vanlig kedja i dagsläget. Han är inte ohållbar i andra halsband, men betydligt jobbigare att gå med. Det är inte stryp funktionen som spelar roll utan just kedjan. Halvstryp med kedja funkar också bra. Dressyrstryp är lika värdelöst som andra halsband utan kedja.nej det tror jag inte,men har jag kedja på hund så har jag det för att hunden är ohållbar i tex vanligt läderhalsband,och jag vill att kedjan ska löpa snabbt o bra,det gör inte dom rektangla kedjorna.
Är den för alltid?Chihuahuablandning
Tack och lov inte! I min hundkrets åker denna hund runt titt som tätt för att ägarna behöver passning hela tiden ( ), och nu har hunden kommit till mig! Bara för ikväll hoppas jagÄr den för alltid?
Jodå! Vi svängde inom dig innan vi gick på promenadHar du snott min hunds saker?
Haha min prick har likadant koppel och likadant täcke Och så önskar han sig en sådan kedja, fast rosa!
Jag tycker den funkar bra faktiskt men jag gillar vridna bättre.Den kedjan är helt värdelös ur användarsynpunkt.
Jaså, du har vår granne hos dig?
På kort varsel kom denna lilla sötnos hem till oss