JappJaså, du har vår granne hos dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JappJaså, du har vår granne hos dig?
Jag har ett stryp med raka länkar, dock inte lika långa som det ser ut att vara på det på bilden. Jag upplever inte att det är några problem.Okej. Jag har aldrig testat en kedja med raka länkar men jag kan tänka mig problemet. Den är ju snygg, därför vill jag ha den jag använder en vanlig kedja i dagsläget. Han är inte ohållbar i andra halsband, men betydligt jobbigare att gå med. Det är inte stryp funktionen som spelar roll utan just kedjan. Halvstryp med kedja funkar också bra. Dressyrstryp är lika värdelöst som andra halsband utan kedja.
Lagom omväg upp till ossJodå! Vi svängde inom dig innan vi gick på promenad
Vilken underbar bild!Lycklig att snön har kommit!
Så himla himla finFörsta snön. Hälften i skägget.
Så himla himla fin
Instagrambild? Kan inte du PMa vad du heter på instagram i så fall? Jag vill se mer bilder på din skäggisFörsta snön. Hälften i skägget.
@fejt - jag määäää!Instagrambild? Kan inte du PMa vad du heter på instagram i så fall? Jag vill se mer bilder på din skäggis
Instagrambild? Kan inte du PMa vad du heter på instagram i så fall? Jag vill se mer bilder på din skäggis