Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jösses så söt!
Koncentrerat Skägg (väl medveten om bildkvalitén)
Natures Menu Beef Treats, nära nogJösses så söt!
FourFriends godis? Smaken med tonfisk (tror jag det är ?) gör mina hundar allt för
Aha! Det märket gillar dom om möjligt ännu bättre, men har bara smakat kycklingNatures Menu Beef Treats, nära nog
Ruskigt söt! Ska du någon gång ställa ut så är det dags att göra något åt öronen nu.Mitt snömonster SOM han älskar snön haha!
Dessa öron.. Jag har ett fult öra på min. Tur jag inte tänkte satsa på utsRuskigt söt! Ska du någon gång ställa ut så är det dags att göra något åt öronen nu.
Yrkesskada och ja jag har sett att din skulle haft lite tejp för några år sedanDessa öron.. Jag har ett fult öra på min. Tur jag inte tänkte satsa på uts
Hah ja den store han hade med behövt, men det var ju inga proppellrar iafYrkesskada och ja jag har sett att din skulle haft lite tejp för några år sedan
Och efter att ha tittat en gång till så är det nog skit samma med öronen på det lilla sötmonstret,för om inte jag har helt fel så är den felfärgad och då kvittar det ju att öronen står upp.Dessa öron.. Jag har ett fult öra på min. Tur jag inte tänkte satsa på uts
Mamman till min första kull hade 2 propellrar men fick ändå ck på utställning med massor av tejp tills 2sek innan hon skulle in i ringen och på den tiden så höll man ju även upp öronen för att fejka kup öron.Hah ja den store han hade med behövt, men det var ju inga proppellrar iaf
Den lille har ett rätt bra öra och sen det andra är fult..
Ruskigt söt! Ska du någon gång ställa ut så är det dags att göra något åt öronen nu.
Ja, finsk lapphund!Du vet att det är straffbart enligt Bukelagen att posta valpbilder utan varningstext?
Är det en lappis?