Fel svar! Då får du lägga in bilder här lite oftareÅh, tack!!!
Jag har nog bara redigerat den instagrammigt. Hade förut men la ner allt sånt för ett par år sen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fel svar! Då får du lägga in bilder här lite oftareÅh, tack!!!
Jag har nog bara redigerat den instagrammigt. Hade förut men la ner allt sånt för ett par år sen.
Haha åh, tack Han är blivit en sådan surgubbe på äldre dar' (fyller 10 i mars ). Får han inte precis som han vill, vilket oftast är att ligga på mig under husets gosigaste filt - ja, då är han skitsur och han visar det väldigt tydligtAlltså, din Zvante är ju den coolaste. Vilken karaktär!
@McFlurry
Tage busar i snön Zvante surar, inte lätt att ha så korta ben
Ska nog komma och sno Zvante
Eller "låna" honom föralltid
Haha åh, tack Han är blivit en sådan surgubbe på äldre dar' (fyller 10 i mars ). Får han inte precis som han vill, vilket oftast är att ligga på mig under husets gosigaste filt - ja, då är han skitsur och han visar det väldigt tydligt
Och din kille då - så snygg
Alltså, vad är det där för sötnos?
Stiligt Skägg tränar friställning med husse (tänk bort att Skägg är otrimmad, okammad och viftar på svansen, även den röriga bakgrunden )
Jorå, det är en hund! Seriöst nu, det är en liten blandrashund! Pappan malteser och mamman dvärgschnauzer (passar in i oseriös avel ), en tjuvparning där ägarna märkte det försent tyvärr. Han klipps som en schnauzer vanligtvisAlltså, vad är det där för sötnos?
Men gud, stackars litenEn film på när hon provade sina nya skor...
...
https://www.instagram.com/p/BAKKt4QHWDu/?taken-by=fetange
Va, jag som trodde det var en kaninJorå, det är en hund! Seriöst nu, det är en liten blandrashund! Pappan malteser och mamman dvärgschnauzer (passar in i oseriös avel ), en tjuvparning där ägarna märkte det försent tyvärr. Han klipps som en schnauzer vanligtvis
Ja, det är helt klart speciellt att ha en djurgubbeDet är allt något särskilt med djurgubbar. Jag har en gubbhäst. Hans yngre dagars små egenheter blomstrar på ålderns höst Det är på något sätt befriande att le åt det och acceptera. Inte göra så mycket åt det.
Men Zvante , jag har börjat kolla lite på rasen. Trots det du skrev om hälsan. När jag blir äldre och airedale blir för mycket.
Och tack! Jag är så glad i min hund
Snuzzen i honom syns
Stiligt Skägg tränar friställning med husse (tänk bort att Skägg är otrimmad, okammad och viftar på svansen, även den röriga bakgrunden )