Secret Santa 2023

Komsi komsi. Jag kan behöva stallsällskap 😇
Kommer som ett skott! :D
Det viktigaste är att det är inslaget. Finns knappt nåt tråkigare än nån som säger "God jul!" och räcker fram något man direkt ser vad det är, det förtar ju hela spänningsmomentet.

Det finns de som alltid slår in i tidningspapper också. Det kan se riktigt fint ut ihop med natursnören, om man inte lyckas få typ specsaverreklamen mitt över paketet 😒
Haha jag har köpt en gammal räv (nej, inte djuret :D ) åt sambon i år. Nu är han inte hemma så jag har inte behövt fixa med inslagning än men jag har ingen aning om hur jag ska bära mig åt utan jag syndar nog och slänger över en filt bara 🙈
Har alla fått sina paket? När ska folket här inne öppna? Jag är inne på att antingen hinna öppna paketet på förmiddagen alt sen kväll.
Jag överväger att avvakta till imorrn bitti men vi vet nog alla att jag sitter och öppnar vid midnatt :angel:

Vad är en gammal räv om det inte är ett djur? :D
En skottkärra :D
11263886_fullsize.jpg

Den är stor och klumpig och det är för trångt så... Det blir nog filt :laugh:

Okej jag orkar inte fortsätta scrolla när jag ändå har en gissning :laugh: Ett nick poppade upp i huvudet, och när jag kollar profilbilden så passar det in - @Takire är du min tomte? :D

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 673
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 281
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka