Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag är tant, jag ska gå o lägga mig om en minut.Jag brukar inte öppna åtminstone hälften 00.05
Jag har absolut inte insett att jag måste sova väldigt snart för att orka morgondagen heller
Kommer som ett skott!Komsi komsi. Jag kan behöva stallsällskap
Haha jag har köpt en gammal räv (nej, inte djuret ) åt sambon i år. Nu är han inte hemma så jag har inte behövt fixa med inslagning än men jag har ingen aning om hur jag ska bära mig åt utan jag syndar nog och slänger över en filt baraDet viktigaste är att det är inslaget. Finns knappt nåt tråkigare än nån som säger "God jul!" och räcker fram något man direkt ser vad det är, det förtar ju hela spänningsmomentet.
Det finns de som alltid slår in i tidningspapper också. Det kan se riktigt fint ut ihop med natursnören, om man inte lyckas få typ specsaverreklamen mitt över paketet
Jag överväger att avvakta till imorrn bitti men vi vet nog alla att jag sitter och öppnar vid midnattHar alla fått sina paket? När ska folket här inne öppna? Jag är inne på att antingen hinna öppna paketet på förmiddagen alt sen kväll.
Jag öppnar imorgon bitti. Sambon har ställt paketen så jag inte når så kan inte öppna förrens han tagit ner domHar alla fått sina paket? När ska folket här inne öppna? Jag är inne på att antingen hinna öppna paketet på förmiddagen alt sen kväll.
Vad är en gammal räv om det inte är ett djur?Haha jag har köpt en gammal räv (nej, inte djuret ) åt sambon i år. Nu är han inte hemma så jag har inte behövt fixa med inslagning än men jag har ingen aning om hur jag ska bära mig åt utan jag syndar nog och slänger över en filt bara
En tomte?Vad är en gammal räv om det inte är ett djur?
En skottkärraVad är en gammal räv om det inte är ett djur?
Måste vida fina bilden