Secret Santa 2023

HÀr Àr vÄra fina presenter :)
Te, choklad och hundsaker, NW-kitet blir perfekt nĂ€r jag ska börja trĂ€na min partners hund, sĂ„ kan jag ha lite saker hemma hos honom đŸ€©. Min hund fick lite godis ocksĂ„ men det la jag i hennes strumpa sĂ„ det Ă€r redan öppnat och uppĂ€tet och fick vĂ€l godkĂ€nt :)
AvsÀndaren och stora paketet var bekant sÄ jag misstÀnker att jag fÄtt Àran att ha @sweep som min tomte Àven i Är :heart
Visa bifogad fil 135151
StÀmmer bra att det var jag iÄr igen

Kunde inte hÄlla mig.
Fick en jÀttefin plansch. Godis till bÄde mig och hundarna, te som luktar magiskt och en superfin nyckelring.
Gissar utifrÄn var godis ochvte kommer ifrÄn och mönstret pÄ kortet sÄ gissar jag att min tomte Àr @hagel :love:
1000004221.webp

HÀr Àr vÄra fina presenter :)
Te, choklad och hundsaker, NW-kitet blir perfekt nĂ€r jag ska börja trĂ€na min partners hund, sĂ„ kan jag ha lite saker hemma hos honom đŸ€©. Min hund fick lite godis ocksĂ„ men det la jag i hennes strumpa sĂ„ det Ă€r redan öppnat och uppĂ€tet och fick vĂ€l godkĂ€nt :)
AvsÀndaren och stora paketet var bekant sÄ jag misstÀnker att jag fÄtt Àran att ha @sweep som min tomte Àven i Är :heart
Visa bifogad fil 135151
Åh, kvikklunsj 😍 levde pĂ„ det och sjokoladeboller nĂ€r jag bodde i Stavanger

Visa bifogad fil 135129
Tack min tomte.
Tror pga Pumi i julkortet sĂ„... @Ceta ? 😁

MĂ„ste vida fina bilden 😍
Ingen pumi tyvĂ€rr, och jag Ă€r inte din tomte 😅
Visa bifogad fil 135147

HÀr Àr mina (eller vÄra dÄ) fina presenter: TvÄ kattleksaker (en i form av en flamingo... O_o :cautious:), tvÄ pÄsar kattgodis, en ask mattegodis samt ett helt ljuvligt grenljus, precis ett sÄdant som vi hade pÄ jul nÀr jag var liten, total nostalgi! :love:

Tack sÄ hemskt mycket snÀlla tomten, jag ska genast leta reda pÄ en av de gamla ljusstakarna :heart Katten har test-dödat korkrÄttan men hade lite tvek pÄ flamingon, det Àr mattes kisse det! :D Jag öppnade bara en av godispÄsarna till henne men de fick MVG :up:

Jag tror att min snÀlla tomte Àr @Ceta :)
Det stĂ€mmer! Kanske lite vĂ€l lĂ€tta ledtrĂ„dar 😂

Nu ska jag öppna mina klappar 😁

Jag har bÀgge barnen hemma, men de Àr ute och rÀnner pÄ nÀtterna sÄ jag fÄr morgonen helt för mig sjÀlv och mina Bukepaket :love:
Fotot Ă€r taget i sĂ€ngen đŸ€Ș:D
Tusen tack snÀlla tomte! Jag antar att du Àr frÄn en viss stad i Uppland. Gissade det pÄ inlÀmningsplats av paketet och fick sen att en ledtrÄd skulle finnas i ett paket, och deckaren utspelar sig dÀr. Nu vet jag ju att det Àr en hel drös som bor i krokarna, sÄ jag fÄr vÀl bara beta av er :D
Jag fick tvĂ„ chokladkakor, en dubbel choklad och en havssalt :d en deckare :up: och ett tjusigt hĂ€sthuvud đŸ€©
20231224_092121.webp

Kunde inte hÄlla mig.
Fick en jÀttefin plansch. Godis till bÄde mig och hundarna, te som luktar magiskt och en superfin nyckelring.
Gissar utifrÄn var godis ochvte kommer ifrÄn och mönstret pÄ kortet sÄ gissar jag att min tomte Àr @hagel :love:
Visa bifogad fil 135157
Det Ă€r rĂ€tt gissat 😁! Planschen Ă€r tryckt digital konst som min man har gjort och handkrĂ€men Ă€r frĂ„n min kollega, som gör diverse honungsprodukter frĂ„n sina egna 🐝 😊.

Jag har sjĂ€lv tvĂ„ nyckelringar frĂ„n det företaget (man kan vĂ€lja sitt eget tryck), tycker de Ă€r sĂ„ enkla men fina â˜ș.

IMG_20231224_094048.webp

Tusen tack, snÀlla tomten! :love:
Zinnia var lite besviken över att hon inte fick Àta upp hela pÄsen med godis, för de var mumsiga och hon Àr alltid hungrig. :d
Lova Àr lite trött efter att ha tvingats följa med till stallet pÄ morgonen, men hjÀlpte till att öppna snögubbepaketet och tuggade lite pÄ den. Hon provsmakade en bit av ett lammchips och det var smaskens!
Jag Ă€r jĂ€tteglad för godis och varma strumpor. Tack tack tack! ❀

Jag förstod inte ledtrÄden jag fick, sÄ min första gissning fÄr bli utifrÄn var det skickades frÄn. :o:bag:
Kan @cambodia vara min tomte?

Liknande trÄdar

Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 667
Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 281
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu Ă€r det dags - hĂ€r kommer Ă„rets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„ lĂ€get, men lĂ€s Ă€ndĂ„ igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 344

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

• TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka