Jag Àr din tomteKan @Piglet82 vara min tomte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag Àr din tomteKan @Piglet82 vara min tomte?
StÀmmer bra att det var jag iÄr igenHÀr Àr vÄra fina presenter
Te, choklad och hundsaker, NW-kitet blir perfekt nÀr jag ska börja trÀna min partners hund, sÄ kan jag ha lite saker hemma hos honom . Min hund fick lite godis ocksÄ men det la jag i hennes strumpa sÄ det Àr redan öppnat och uppÀtet och fick vÀl godkÀnt
AvsÀndaren och stora paketet var bekant sÄ jag misstÀnker att jag fÄtt Àran att ha @sweep som min tomte Àven i Är
Visa bifogad fil 135151
à ÄÄh! Jag gissade rÀtt!Jag Àr din tomte
à h, kvikklunsj levde pÄ det och sjokoladeboller nÀr jag bodde i StavangerHÀr Àr vÄra fina presenter
Te, choklad och hundsaker, NW-kitet blir perfekt nÀr jag ska börja trÀna min partners hund, sÄ kan jag ha lite saker hemma hos honom . Min hund fick lite godis ocksÄ men det la jag i hennes strumpa sÄ det Àr redan öppnat och uppÀtet och fick vÀl godkÀnt
AvsÀndaren och stora paketet var bekant sÄ jag misstÀnker att jag fÄtt Àran att ha @sweep som min tomte Àven i Är
Visa bifogad fil 135151
Ingen pumi tyvÀrr, och jag Àr inte din tomteMÄste vida fina bilden
Det stÀmmer! Kanske lite vÀl lÀtta ledtrÄdarVisa bifogad fil 135147
HÀr Àr mina (eller vÄra dÄ) fina presenter: TvÄ kattleksaker (en i form av en flamingo... ), tvÄ pÄsar kattgodis, en ask mattegodis samt ett helt ljuvligt grenljus, precis ett sÄdant som vi hade pÄ jul nÀr jag var liten, total nostalgi!
Tack sÄ hemskt mycket snÀlla tomten, jag ska genast leta reda pÄ en av de gamla ljusstakarna Katten har test-dödat korkrÄttan men hade lite tvek pÄ flamingon, det Àr mattes kisse det! Jag öppnade bara en av godispÄsarna till henne men de fick MVG
Jag tror att min snÀlla tomte Àr @Ceta
TyvÀrr Jag Àr nÄgon annans tomte.Okej jag orkar inte fortsÀtta scrolla nÀr jag ÀndÄ har en gissning Ett nick poppade upp i huvudet, och nÀr jag kollar profilbilden sÄ passar det in - @Takire Àr du min tomte?
Jag som var sÄ sÀker! DÄ fÄr jag sitta och luska lite till, nu blev det svÄrt!TyvÀrr Jag Àr nÄgon annans tomte.
Det Àr rÀtt gissat ! Planschen Àr tryckt digital konst som min man har gjort och handkrÀmen Àr frÄn min kollega, som gör diverse honungsprodukter frÄn sina egna .Kunde inte hÄlla mig.
Fick en jÀttefin plansch. Godis till bÄde mig och hundarna, te som luktar magiskt och en superfin nyckelring.
Gissar utifrÄn var godis ochvte kommer ifrÄn och mönstret pÄ kortet sÄ gissar jag att min tomte Àr @hagel
Visa bifogad fil 135157
Ingen pumi tyvÀrr, och jag Àr inte din tomte
Det stÀmmer! Kanske lite vÀl lÀtta ledtrÄdar
Nu ska jag öppna mina klappar