Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det är jag inteJag tror att @Wingates skickade mitt paket men att min tomte är @Hippocampus!?
Då förstår jag inte ledtråden jag fick. Är @Wingates min tomte?!Nej det är jag inte
Haha ja det är jag!Då förstår jag inte ledtråden jag fick. Är @Wingates min tomte?!
Tack snälla för klapparna!Haha ja det är jag!
Gud så fint att allt matchar färgmässigt .Nu har jag öppnat alla mina många paket, och wow vilka klappar! Min tomte har verkligen förstått hur viktiga mina katter är för mig, för där fanns mycket godis och leksaker till de små tjejerna.
I mina paket fanns följande:
- Liquid snacks till katterna (de kommer bli överlyckliga!)
- Dreamies (i rosa förpackning)
- En reflex i form av en katt (rosa)
- en narwhal-leksak till katterna
- en guldfisk-leksak till katterna
- ett fiskespö med en haj på kroken till katterna
- Lindt-choklad med jordgubbssmak (rosa)
- Himlagott-te (rosa)
- Supersöta magnetiska bokmärken med (you guessed it) katter
- och så en så himla fantastiskt fin temugg där tomten har dekorerat själv med underbart rosa färg och bedårande katttassar och stora fina stjärnor! Så ljuvlig!
Visa bifogad fil 135166
Jag och katterna är så glada och tacksamma för dessa fina klappar! Jättestort tack, tomten!
Jag undrar om fiskespöet med hajen även agerar ledtråd... Är det möjligen @Hajfisk som är min tomte?
Nu har jag öppnat alla mina många paket, och wow vilka klappar! Min tomte har verkligen förstått hur viktiga mina katter är för mig, för där fanns mycket godis och leksaker till de små tjejerna.
I mina paket fanns följande:
- Liquid snacks till katterna (de kommer bli överlyckliga!)
- Dreamies (i rosa förpackning)
- En reflex i form av en katt (rosa)
- en narwhal-leksak till katterna
- en guldfisk-leksak till katterna
- ett fiskespö med en haj på kroken till katterna
- Lindt-choklad med jordgubbssmak (rosa)
- Himlagott-te (rosa)
- Supersöta magnetiska bokmärken med (you guessed it) katter
- och så en så himla fantastiskt fin temugg där tomten har dekorerat själv med underbart rosa färg och bedårande katttassar och stora fina stjärnor! Så ljuvlig!
Visa bifogad fil 135166
Jag och katterna är så glada och tacksamma för dessa fina klappar! Jättestort tack, tomten!
Jag undrar om fiskespöet med hajen även agerar ledtråd... Är det möjligen @Hajfisk som är min tomte?
Alldeles för sent, kom jag på att det kanske hade varit smart att behålla julgranskartongen till… julgranen . Men det var den enda kartong jag hade, som hade plats till plakatröret .Fick just leverans till dörren.
En julgran?
Hundarna har lite svårt att vara still Visa bifogad fil 134716
Men vill du förklara ledtråden @Wingates? "Den som matchar din avatar"? Jag gissade @Hippocampus pga sjöhästen som profilbild. Känner mig korkad.Tack snälla för klapparna!
Underbart papper!Jag öppnar! I den stora paketen som jag inte vågade öppna låg det ju massor av småpaket! Kan ana chokladtomtar Visa bifogad fil 135172
Vad roligt att du gillar den, var tveksam in i det sista om jag skulle ta med den eller inte