Secret Santa 2023

Jag vet inte om jag var såhär snäll i år:angel: perfekt fönsterdrivhus med tillhörande krukor, handskar, frö till sallad, silikonform i julig stil med recept&råvaror och godis åt katten:love1: är jätteglad och tacksam men har ingen som helst aning vem eller om något är en ledtråd:confused::laugh:
IMG_20231224_094105.webp

Nu har jag öppnat alla mina många paket, och wow vilka klappar! Min tomte har verkligen förstått hur viktiga mina katter är för mig, för där fanns mycket godis och leksaker till de små tjejerna. 😻
I mina paket fanns följande:
- Liquid snacks till katterna (de kommer bli överlyckliga!)
- Dreamies (i rosa förpackning)
- En reflex i form av en katt (rosa)
- en narwhal-leksak till katterna
- en guldfisk-leksak till katterna
- ett fiskespö med en haj på kroken 😂 till katterna
- Lindt-choklad med jordgubbssmak (rosa)
- Himlagott-te (rosa)
- Supersöta magnetiska bokmärken med (you guessed it) katter 😻
- och så en så himla fantastiskt fin temugg där tomten har dekorerat själv med underbart rosa färg och bedårande katttassar och stora fina stjärnor! 🥹😍 Så ljuvlig!

IMG_20231224_090428.webp

Jag och katterna är så glada och tacksamma för dessa fina klappar! Jättestort tack, tomten! 🌟

Jag undrar om fiskespöet med hajen även agerar ledtråd... Är det möjligen @Hajfisk som är min tomte? 🤩🦈

Nu har jag öppnat alla mina många paket, och wow vilka klappar! Min tomte har verkligen förstått hur viktiga mina katter är för mig, för där fanns mycket godis och leksaker till de små tjejerna. 😻
- Himlagott-te (rosa)
- och så en så himla fantastiskt fin temugg där tomten har dekorerat själv med underbart rosa färg och bedårande katttassar och stora fina stjärnor! 🥹😍 Så ljuvlig!

Visa bifogad fil 135166

Jag och katterna är så glada och tacksamma för dessa fina klappar! Jättestort tack, tomten! 🌟

Jag undrar om fiskespöet med hajen även agerar ledtråd... Är det möjligen @Hajfisk som är min tomte? 🤩🦈
Gud så fint att allt matchar färgmässigt 😻.

- Himlagott-te (rosa)

Visa bifogad fil 135166

Kanske övertydlig ledtråd (även de andra leksakerna som var fiskar) :D så ja, helt rätt gissat! :heart

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 668
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 281
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka