Tapeten kan jag inte ta på mig äran för, är hemma hos mina föräldrar . Men håller med om det är fint .åhh wow va fint! o kolla din tapet och "överdrag". herregud va fint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tapeten kan jag inte ta på mig äran för, är hemma hos mina föräldrar . Men håller med om det är fint .åhh wow va fint! o kolla din tapet och "överdrag". herregud va fint!
Du har rättJag fick en snilleblixt! Jag tror att @Kakis är min tomte!
Åh, pep den? Det visste jag inteAha!
Tack igen! Lovis lär garanterat uppskatta snögubben när hon är lite piggare. Den är mjuk, lagom stor, har mindre delar att tugga på och... Piper! Checkar av nästan alla boxar på Lovas "den perfekta leksaken"-listan.
Japp, det var en pipgrej i höjd med halsduken.Åh, pep den? Det visste jag inte
Härligt att hon gillar den
Stort tack för fina presenter! Earl grey är mitt absoluta favoritte.Du har rätt
Ta i den tid du klarar av det. Känn ingen PressHar jätteont idag så kommer dröja innan jag öppnar presenter. Hoppas på en bättre eftermiddag ätit frukost i sängen för jag fixar inte att vara uppe just nu. Så vet min tomte att det dröjer.
nej, jag är någon annans tomteKan @Cattis_E vara min tomte?
skulle du inte hyra in mig som konsult idag? Vi skulle ju äta skumtomtar! eller jag menar...jobba...Sitter på jobbet och spanar på era paketöppningar och tomtegissningar i väntan på att telefonsamtalen ska dra igång, det ser ändå ut att kunna bli ett ok arbetspass så här långt. Jag inser först nu att jag kunde haft som ledtråd att jag jämt har brist på (hela) strumpor, det är ett väldigt tacksamt julklappsval! Men det är spännande att ha mitt paketöppnande kvar till sent i kväll och så har väl några tomtar redan strukits ur ekvationen då.
Icke jag