Secret Santa 2023

Tack snälla tomte.
Gissar att de små träkonerna hänger ihop med det lilla fatet med grodan? Men måste erkänna att jag inte riktigt förstår hur 🙈 Ena katten kör rejs med en av grisarna, den flög i hela vardagsrummet 🤣 Måste fundera vidare vem som kan vara min tomte
1000006245.webp

Eftersom att jag inte jobbar natt längre så öppnades mina paket nu på morgonen!

Tack snälla tomten för fina paket! Pålletösen och vovvekompisen kommer bli glada dem också sen! 🦄🦊🥰
Vovvegodis, pållegodis, odlingskrukor (perfekt, ska snart börja med 2024 års chilisar), kakor ökensand, choklad :d och ett par smidiga vantar!

Utifrån ledtråden gissar jag att @Johanna1988 kanske är min tomte? 🤩
Visa bifogad fil 135142
Nix, inte jag! :)

Katastrof på skumtomtenivån här, har just vittjat en ensam sista pralin i en Aladdinask + satt i mig en liten marsipangris och nu är godiset slut och halva arbetsdagen återstår. Har även avverkat en tragisk jullunch på en liten bit paj med lax. :(

Nu återstår två övermogna bananer, några halvskrumpna äpplen och lite chips som överlevnadsalternativ fram till kl 16. Men det finns tyvärr fortfarande jobbuppgifter, så du är varmt välkommen att konsulta med dessa! :D
Synd att jag inte kan dela med mig. Maken köpte sjukt myclet godis till mig igår. :D

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 664
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 281
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka