Secret Santa 2023

Äntligen fick jag öppna paket! 😍

JsXS6hd.jpg

Så rosa och fint! 🩷 Tack snälla @zassoo för mina fina klappar! 🥰
Lite för lätt ledtråd va 😂 God jul! :)

Öppnat paket fått två sorters te Earl Grey blå blom och ett annat svart te som jag har lite svårt att tyda den skrivna sorten på, jag fick också en tekula till, perfekt då jag har några som börjar bli dags att byta ut. Jag har också fått två sorters choklad en lindt med kokosnötsmak och det andra inslagna i tomte i små juliga omslag 🙂🎅. Så även ett doftljus sandalwood.

Så här ser det ut och Piff och Puff får vara med på ett hörn. 🙂 Tack så hemskt mycket snälla, snälla tomten jag som inte ens är med i denna leken i år egentligen 🙏

IMG_20231224_155533605~2.webp

Glömde skriva att jag också fått ett paket juleskum men det framgick väl på fotot 🙂 har iallafall fått helt perfekta julklapparna jag älskar choklad, dricker mängder med te då jag inte dricker kaffe och älskar juleskum ❤️ Ett ljus är ju aldrig fel att tända 🙂

Slänger ut en vild gissning på @cirkus . Hittar inga ledtrådar i paketet.

Secret Santa -> Snäll Bukefalist
Ceta -> athena_arabians
Hagel -> Jeps
Piglet82 -> parellikusken
cambodia -> Therese1988
mysboll -> Cattis_E
Kakis -> Klara
Wingates -> Hajfisk
Sweep -> Kakis
Asko -> Squie
Masse -> Piglet82
Hajfisk -> Caoimhe
cili -> cewe

Secret Santa -> Snäll Bukefalist
Ceta -> athena_arabians
Hagel -> Jeps
Piglet82 -> parellikusken
cambodia -> Therese1988
mysboll -> Cattis_E
Kakis -> Klara
Wingates -> Hajfisk
Sweep -> Kakis
Asko -> Squie
Masse -> Piglet82
Hajfisk -> Caoimhe
cili -> cewe
zassoo -> mysboll

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 648
Senast: Bapelsin
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 281
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 313

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka