Secret Santa 2023

AlltsĂ„ đŸ„č Tack SNÄLLA!! Fantastiska mĂ€nniska 🙌 Jag bĂ„de grĂ€t (av röerlse) och skrattade nĂ€r jag öppnade :o
NÀr jag fick dina ledtrÄdar tÀnkte jag baggis!
Saltlakrits har jag gett bort förr sÄ det vet jag var jag köper.
Choklad, har ju en chokladfabrik bara nÄgra mil bort.
Kaffe enkelt, kan bli ledtrÄd...
Grisar det Àr ju jul sÄ julgrisar finns ju om inte annat.
Lakrits sÀljaren hade upphört
Chokladfabriken hade ingen mörk choklad
Kaffet jag tÀnkt vÀger en del och det lakrits jag fick tag i vÀgde Ànnu mer. MÄste ju tÀnka pÄ storlek och vikt pÄ paketet.
Jag lÀgger helt enkelt krutet pÄ grisar.

Fanns det nÄgra grisar?
Ja menar Ätminstone nÄgot med Greta gris borde finnas.
Jag har letat i dyra affÀrer, billiga stormarknader, leksaksaffÀrer, nÀtet rubbet. Det jag hittade Àr det du har fÄtt.

Lite kort det kÀnns ju bra att det blev uppskattat!

God Jul

IMG_1672.jpeg

Tack snĂ€lla tomten! SĂ„ mycket god lakrits 😋 Det bĂ€sta med lakrits Ă€r att man inte behöver dela med sig med barnen 😅
Zinnior Ă€r mina favoritblommor men de hĂ€r sorterna har jag inte haft innan, det blir spĂ€nnande! đŸŒŒ

Miss Li la sig och sov i sin kruka med den fina grodan. Är grodan en ledtrĂ„d @grodan21? Är du min tomte?

DSC_1906.webp

Nu har de superfina paketen öppnats, till dottern var dÀr en kavel, tvÄ dinopussel och muffinsformar med dinosaurier, perfekt till en dinotokig unge som har som en favoritlek att ordna kalas med muffins, kakor och tÄrtor, formarna kommer komma vÀl till pass till det önskade dinokalaset nÀr hon fyller 3 i februari :heart
Och till mig var dÀr lite julskum och polkastÀnger, 2 minipussel, en mÄla din egen julmugg och penslar, en "super mom" nyckelring och en magnet frÄn avsÀndarorten :heart

Tack sÄ jÀttemycket snÀlla tomte, som jag tror Àr @Blacksmithfarm ?

Tack sĂ„ jĂ€ttemycket snĂ€lla tomte! ❀ Fick ett kit för att sticka mariannesockar, superkul. Jag lĂ€rde mig av en vĂ€n att göra maskor nĂ€r jag var i Ă„ttaĂ„rsĂ„ldern men har aldrig stickat mer pĂ„ riktigt sĂ„ detta blir toppen 😁. Tror jag i alla fall :rofl:. Är nog sĂ€krast att tĂ€nka att jag stickar dem till mig sjĂ€lv.

Fick alltsÄ
strumpstickor
garn
stickmönster/-beskrivning
Mariannekarameller
NÄgon spÀnnande rabarberkolasÄs till glass, blir gott att prova!

Frej fick lyxigt, mumsigt godis i en fin lyxig pÄse adresserat frÄn min tomtes djur!

Fick flera ledtrÄdar sÄ jag ska kolla lite och Äterkommer med gissning!

Tack igen đŸ„°
20231224_170711.webp

Helt riktigt! Ho
Jag har öppnat mina paket nu pÄ morgonen som vanligt! Jag hittade tvÄ olika sorters choklad, ett par örhÀngen och ett spel med Harry Potter!
Tack snÀlla tomten för julklapparna! Jag tror att min tomte Àr @Miiikaela_

Visa bifogad fil 135165
Helt riktigt! Kanske gjorde det lite enkelt tydligen men hoppas klapparna blir uppskattade 😊😍

Mina egna har jag inte hunnit öppna Ă€n, men snart dags sĂ„ min egen tomte fĂ„r ha lite tĂ„lamod 😁

Secret Santa -> SnÀll Bukefalist
Ceta -> athena_arabians
Hagel -> Jeps
Piglet82 -> parellikusken
cambodia -> Therese1988
mysboll -> Cattis_E
Kakis -> Klara
Wingates -> Hajfisk
Sweep -> Kakis
Asko -> Squie
Masse -> Piglet82
Hajfisk -> Caoimhe
cili -> cewe
zassoo -> mysboll
Snurrfian -> Hagel

Ceta -> athena_arabians
Hagel -> Jeps
cambodia -> Therese1988
mysboll -> Cattis_E
Kakis -> Klara
Wingates -> Hajfisk
Sweep -> Kakis
Asko -> Squie
Masse -> Piglet82
Hajfisk -> Caoimhe
cili -> cewe
zassoo -> mysboll
Snurrfian -> Hagel
Jeps -> Takire

Helt riktigt! Ho

Helt riktigt! Kanske gjorde det lite enkelt tydligen men hoppas klapparna blir uppskattade 😊😍

Mina egna har jag inte hunnit öppna Ă€n, men snart dags sĂ„ min egen tomte fĂ„r ha lite tĂ„lamod 😁
Tacksamt för mig att du har din bostadsort utskriven! Tack sÄ jÀttemycket, det var uppskattat!

Ceta -> athena_arabians
Hagel -> Jeps
cambodia -> Therese1988
mysboll -> Cattis_E
Kakis -> Klara
Wingates -> Hajfisk
Sweep -> Kakis
Asko -> Squie
Masse -> Piglet82
Hajfisk -> Caoimhe
cili -> cewe
zassoo -> mysboll
Snurrfian -> Hagel
Jeps -> Takire
Miiikaela_ - > Malin_L

Liknande trÄdar

Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 648
Senast: Bapelsin
·
Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 281
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu Ă€r det dags - hĂ€r kommer Ă„rets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„ lĂ€get, men lĂ€s Ă€ndĂ„ igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 313

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

• TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka