Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj... den enda jag kan komma på på rak arm i samband med ett garderobsbyte är @Tranan , kan det vara så?Jag får på villovägar en önskan o förmedla en ledtråd till @cili.
Din tomte hälsar att ”garderoben är tröttsamt tråkig o utbytt”.
Det är jag. Du var snabb!Oj... den enda jag kan komma på på rak arm i samband med ett garderobsbyte är @Tranan , kan det vara så?
Eller så håller min tomte på att renovera och då måste jag snoka runt
Då var det en bra ledtråd . Tusen tack för julklapparna, dom kommer användas flitigt!Det är jag. Du var snabb!
Blir så glad att du gillar dem . Var lite osäker.Då var det en bra ledtråd . Tusen tack för julklapparna, dom kommer användas flitigt!
Pappret var också himla fint! och dubbelsidigt dessutom!Blir så glad att du gillar dem . Var lite osäker.
Stämmer!Visa bifogad fil 135243
Nu har de superfina paketen öppnats, till dottern var där en kavel, två dinopussel och muffinsformar med dinosaurier, perfekt till en dinotokig unge som har som en favoritlek att ordna kalas med muffins, kakor och tårtor, formarna kommer komma väl till pass till det önskade dinokalaset när hon fyller 3 i februari
Och till mig var där lite julskum och polkastänger, 2 minipussel, en måla din egen julmugg och penslar, en "super mom" nyckelring och en magnet från avsändarorten
Tack så jättemycket snälla tomte, som jag tror är @Blacksmithfarm ?
Jag gillar verkligen det papperet har inte mycket kvar av det tyvärrPappret var också himla fint! och dubbelsidigt dessutom!
Utsidan var alltså glansig i silver, på insidan stod det God Jul på flera olika språk
Det var pralinerna som drog ut på tiden att skicka för de såldes bara den 16:e… och de brukar sälja slut i ett nafs! Men ville gärna få med dem för jag är mkt förtjust i dem själv.Nu har jag äntligen fått en stund att öppna mina klappar.
De vackra klapparna innehöll en hel massa fint!
Tomten har snokat bra och till och med lyckats snappa upp att jag hade slut på min favoritfärg på nagellack.
Trädgårdskalendern stod jag och tummade på häromdagen i affären, fröerna blir superkul att odla. Handvärmarna kommer att komma väl till pass på våra friluftsäventyr under året. Spelet ser jättefint ut och ska bli roligt att prova och teet är påväg ner i en kopp i detta nu.
Och chokladpralinerna! Herregud, som konstverk! Hur ska jag kunna äta upp dem?
Tack snälla @Lillgrådis för de fina och pricksäkra klapparna, jag är så tacksam!
Magiska!Det var pralinerna som drog ut på tiden att skicka för de såldes bara den 16:e… och de brukar sälja slut i ett nafs! Men ville gärna få med dem för jag är mkt förtjust i dem själv.
Alltså, jag är chockad. @Madalitso du är fantastisk!
Till mina kommande kalla stunder i ridhuset har jag fått termostrumpor, mössa och nackvärmare från heat holders, rejäla handskar och luddsockor att ha hemma
Visa bifogad fil 135251
Vad glad jag är du tyckte om allt! Kände när jag handlat att det blev väldigt mycket på ledtråden om att du var frusen, men tänkte att det kanske var tur med tanke på hur mycket tid du verkar vara ut med hästar, ökänt kall sysslaOch sen kom det mina favoritgodisar, ett te som jag precis fått slut på (hur visste du?!), nya pepparkaksformar till hästsamlingen hästgodis och en bedårande mullegrimma till gula ponnyn
Visa bifogad fil 135252
Jag är så oerhört tacksam! Fantastiskt träffsäkra klappar
Tack så jättemycket för alla fina klappar! Och jag hade kul åt ledtrådenStämmer!