Secret Santa 2023

Visa bifogad fil 135161
Tusen tack, snälla tomten! :love:
Zinnia var lite besviken över att hon inte fick äta upp hela påsen med godis, för de var mumsiga och hon är alltid hungrig. :d
Lova är lite trött efter att ha tvingats följa med till stallet på morgonen, men hjälpte till att öppna snögubbepaketet och tuggade lite på den. Hon provsmakade en bit av ett lammchips och det var smaskens!
Jag är jätteglad för godis och varma strumpor. Tack tack tack! ❤️

Jag förstod inte ledtråden jag fick, så min första gissning får bli utifrån var det skickades från. :o:bag:
Kan @cambodia vara min tomte?
Det stämmer 🥰

Ledtråden handlar om min Avatar, den är från serien med samma namn 😁

Och jag ville nästan också äta upp hästgodiset, det luktade så gott!!

Det stämmer 🥰

Ledtråden handlar om min Avatar, den är från serien med samma namn 😁

Och jag ville nästan också äta upp hästgodiset, det luktade så gott!!
Aha! :idea:

Tack igen! :love: Lovis lär garanterat uppskatta snögubben när hon är lite piggare. Den är mjuk, lagom stor, har mindre delar att tugga på och... Piper! Checkar av nästan alla boxar på Lovas "den perfekta leksaken"-listan. :rofl:

Öppnat!!
Så otroligt fina och träffsäkra paket.
Tomten har fångat upp saker jag skrivit i trådar och handlat och fixat baserat på det.
Dessutom blev det lite extra spänning med det större paketet. Först av med pappret, hitta en vältejpad kartong där i, sedan något inlindat i ett vackert silkespapper (eller liknande) och sedan hittar man ett par fina handledsvärmare. Tack snälla tomten!!

Och baserat på vad som måste vara ledtråden vågar jag mig på en gissning på att det kan vara @mysboll som gjort mig så glad.

Edit Hittade just en överraskning till när jag skulle plocka undan som hade smitit åt sidan. Bild kommer en bit ned.
Det stämmer bra det! 😁

Vantarna har jag stickat så det var därför du fick vänta så länge på ditt paket. 🫣😂 Jag hoppas att de passar. ☺️

Jag har dålig koll på katter men jag har hört att Dreamies brukar gå hem. 😂

Det stämmer bra det! 😁

Vantarna har jag stickat så det var därför du fick vänta så länge på ditt paket. 🫣😂 Jag hoppas att de passar. ☺️

Jag har dålig koll på katter men jag har hört att Dreamies brukar gå hem. 😂
de passade superbra, och fin färg :heart

Hinner någon göra en lista där man skriver vilken tomte man har (om det inte redan finns en) och skriva upp mig? Hinner inte riktigt just nu. Ringer ut larm här :angel:

Stort tack till min hemliga tomte 😍.
I paketen låg en lång och gosig varmvattenflaska, två par tjocka strumpor som kommer passa perfekt i mina lite för stora stallskor och ett helt kit med fineliners 🤩
IMG_9110.webp

Hittade ingen ledtråd, har slängt ytterkartongen och inte kunnat se paketets väg i appen, har därför ingenting alls att gå på för att gissa, så jag väntar tills det är några färre kvar (eller om tomten vill skicka ledtråd via någon annan deltagare) 😁

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 664
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 281
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka