Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer om en stundTanken slog mig! Vem vet, jag kanske blir hennes tomte igen nästa år
Vad synd! Tomten och renarna kanske kan göra sin julritt i efterhand?
Självklart vill vi se en irl-version av secret santa!
Kan det vara så att du gillar presentpapperApropå presentpapper. Jag inventerade just mitt lager. Minst 37 rullar fick jag det till, med allt från några få varv kvar till oöppnade. Och då har jag inte fått de fem som kompisen köpt åt mig på rusta än… inte konstigt att det började bli väldigt trångt i kartongen i garderoben . Var på vippen att visa en bild också, men för att inte avslöja mig i leken så får det vänta .
Men som sagt, det är både hälsosammare och billigare än knark
Så fina!Voila!
2st Secret Santas.
Alltså jag vill bo granne med er!Voila!
2st Secret Santas.
Komsi komsi. Jag kan behöva stallsällskapAlltså jag vill bo granne med er!
Mina föräldrar har slagit in paket i ugnsfolie något år när presentpappret var slut. Pappa har även slått in paket i handdukar i brist på presentpapperSom motpol till er galningar så kan jag flika in med att det något år slagits in julklappar i matavfallspåsar i brist på annat här
Fick man behålla handduken?Mina föräldrar har slagit in paket i ugnsfolie något år när presentpappret var slut. Pappa har även slått in paket i handdukar i brist på presentpapper
Alla sätt är bra utom de dåliga
Det viktigaste är att det är inslaget. Finns knappt nåt tråkigare än nån som säger "God jul!" och räcker fram något man direkt ser vad det är, det förtar ju hela spänningsmomentet.Mina föräldrar har slagit in paket i ugnsfolie något år när presentpappret var slut. Pappa har även slått in paket i handdukar i brist på presentpapper
Alla sätt är bra utom de dåliga
Ja, tror mamma tog den när de skildesFick man behålla handduken?
De är bara inte kreativa nog för att hitta nödlösningar… jag menar, vi har ju bevis här i tråden på att både avfallspåsar, ugnsfolie och handdukar fungerarDet viktigaste är att det är inslaget. Finns knappt nåt tråkigare än nån som säger "God jul!" och räcker fram något man direkt ser vad det är, det förtar ju hela spänningsmomentet.
Det finns de som alltid slår in i tidningspapper också. Det kan se riktigt fint ut ihop med natursnören, om man inte lyckas få typ specsaverreklamen mitt över paketet
Jag öppnar mitt paket när jag kommer hem troligen den 25 eller den 26.Har alla fått sina paket? När ska folket här inne öppna? Jag är inne på att antingen hinna öppna paketet på förmiddagen alt sen kväll.
Jag öppnar på morgonen, Hunden har redan hängt upp sin strumpaHar alla fått sina paket? När ska folket här inne öppna? Jag är inne på att antingen hinna öppna paketet på förmiddagen alt sen kväll.
Jag brukar inte öppna åtminstone hälften 00.05Har alla fått sina paket? När ska folket här inne öppna? Jag är inne på att antingen hinna öppna paketet på förmiddagen alt sen kväll.