Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var har du hittat pappret nere till höger?
Dollarstore.Var har du hittat pappret nere till höger?
Måste dit och kika senDollarstore.
Har du tänkt skicka något till @athena_arabians ? Det var en väldigt julig flamingo därVar har du hittat pappret nere till höger?
Köpa 50 rullar. Klippa. Göra kollage av flamingobitarna.Har du tänkt skicka något till @athena_arabians ? Det var en väldigt julig flamingo där
Det var henne jag tänkte på när jag köpte det.Har du tänkt skicka något till @athena_arabians ? Det var en väldigt julig flamingo där
Jag gillar hur du tänker!Köpa 50 rullar. Klippa. Göra kollage av flamingobitarna.
Tanken slog mig! Vem vet, jag kanske blir hennes tomte igen nästa årHar du tänkt skicka något till @athena_arabians ? Det var en väldigt julig flamingo där
Vad synd! Tomten och renarna kanske kan göra sin julritt i efterhand?Får man vara lite off topic här i ivrig väntan på allas öppning?
Jag chansar...
Fick just en oväntad överraskning.
Några som ville förekomma min egen lilla jultradition i Secret Santa anda.
Jag har smugit ut med anonyma små paket med hemgjort julgodis till villor och gårdar här längs vägen senaste senaste åren. Utklädd till tomte med hästarna.Fast nu efter några år är jag ju avslöjad av alla eftersom det inte finns så många tomtar som har hästar utklädda till renar här. Brukar på paketen att det är från tomten och renarna.
Överraskningen gjorde mig lite ledsen eftersom jag inte kommer ha möjlighet att göra det i år. Värsta jobbveckan på schemat och har inte tillverkat nåt alls.
Jag sörjer inte julfirandet speciellt. Utom just julritten. Hade ju kunnat göra en kortvariant på lunchen om jag orkat göra en sats av något lämpligt.
Kan leta rätt på bild på någon av julritterna om någon vill se en "secret santa" .
Var tvungen att googla efter presentpapper med flamingos. Och det finns såklart. Men en rulle på 1,8x0,7 meter kostar över 300 kr,. För det hade man kunnat få 60 rullar på Rusta förra veckan... så det blir inget flamingopapper här
Visa bifogad fil 135097
Jag fick en sån snilleblixt om vem som är min tomte...om det nu är en ledtråd på paketet... Yes tänkte jag! Nu har jag det. Tills jag insåg ännu en gång (alltså detta är gång 2) att det nicket inte är med i denna tråd.
man kan inte skriva in nicket själv i denna tråd tro?Det där har blivit en Buke-klassiker!
man kan inte skriva in nicket själv i denna tråd tro?